Show je Brunmontagne

Helemaal mee eens! Mooie foto @FRANS3!!

1 like

Bedankt heren :+1:

2 likes

Omdat jullie het mooi vinden ,nog maar eentje :wink:

9 likes

:heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Die zwart/zwart is wel heel mooi !!

1 like

Helemaal mee eens :ok_hand: :innocent:

5 likes

Mooie foto. Maar laat ook precies zien waarom ik de stippen en vlakken met verf niet mooi vind:

Het is echt heel slecht afgewerkt, alsof de verf er gewoon ingegooid wordt. Daardoor geeft het mij een heel goedkoop gevoel. Is dit niet op een nettere wijze te realiseren? Wellicht met inleggen ipv verven?

2 likes


Ex maar blijft een mooie

5 likes

Ik moet toegeven dat er in het begin enkelen bij hebben gezeten waarbij ik dat later ook gezien heb. Deze verbeterpunten heb ik al door laten voeren in de huidige oplagen, iets wat je nu dus ook niet meer ziet.

In geval van Frans kan hij de lak “buiten de randjes” eenvoudig met een puntig houten voorwerp verwijderen waardoor hij weer strak is.

Ik ben wel bezig met het uitzoeken van verdere opties overigens! :slightly_smiling_face:

4 likes

Dat zal niet lukken Pascal ,zelfs met mijn bril op zie ik dat niet. En als ik het niet zie stoort he mij niet . :wink: :wink:

1 like

Het is al opgelost , met mijn vergrootglas zag ik het wel .Even met een houten tandenstoker erlangs en het was weg .Was maar een filter dun laagje verf en ging er vanzelf af .Nu heb ik terug een nieuw horloge :rofl: :rofl:

1 like

Hahaha kijk dat is weer een mooie meevaller! De overtollige lak haal je zo weg. De lak in de graveringen hecht een stuk beter omdat die ondergrond ruwer is dan de gepolijste delen :grin:.

1 like

9 likes

Dat is een niet alledaagse combinatie! Staat hem goed! Die had ik ook nog niet eerder gezien haha…

1 like

Nog even het laatste beetje zon meegepikt :grin:

8 likes

Vandaag de brumontagne weer eens.

11 likes

Snelle foto tijdens onze dagelijkse wandeling :slight_smile:

8 likes

:muscle:

11 likes

9 likes

Op een andere band.


Kwam er van de week achter dat je de brumontagne gewoon kan opdraaien was in de veronderstelling dat dit alleen bij de brun met Seiko uurwerk kon🤦‍♂️

9 likes