Show je Brunmontagne

Beetje bling mag wel op zo,'n grijze dag.

14 likes

Helemaal mee eens Sjaak! Heerlijke foto zo!! :heart_eyes:

1 like

Vandaag, volledig geïnspireerd door @Sjaak, deze klapper weer eens om :grin::ok_hand:.

11 likes

Goed voorbeeld doet volgen🙂
Mooie foto’s Pascal.

1 like

Nostalgisch dagje vandaag :grin:

12 likes

Nice.
Grappig nu die naam, was vast prima geweest qua klank en gevoel als dat was gebleven.

Maar nu, nu we @Brunmontagne hebben… ja dat klinkt zoveel chiquer , echter en sportiever.

Betere naam heb je nu!

2 likes

Haha zeker waar. Voor mij is het natuurlijk extra leuk omdat ik ze immers begonnen ben en het hele gedoe om die naam nog vers in het geheugen heb.

Helemaal mee eens! Thanks! Alleen dat lettertype al… :sweat_smile:

2 likes

Eh ja…daar had ik vast iets over gezegd … dat is een beetje erg fout

1 like

Haha ja klopt! Met jou velen uiteindelijk.
Ik moet altijd gelijk aan die openingstune van the A-Team denken :rofl:

2 likes

Ik zeg NIKS
PSX_20210314_150705

8 likes

Montbrun heb ook wel wat😉

1 like

:rofl::rofl::ok_hand::ok_hand:

Haha zeker wel! Toch ben ik stiekem wel iets meer tevreden met de huidige naam :grin:.

2 likes

9 likes

Zijn er nog nieuwe modellen/kleuren in aantocht?

Jazeker! Er staat een HFLE op de planning, een nieuwe stalen band voor de Representor en uiteraard een variant met geborstelde bezel, itt de huidige gepolijste. Tevens is de zwarte Representor uitverkocht op dit moment, dus ook deze zal zeker terug komen.

Verder qua nieuwe kleuren. Heb je nog leuke ideeën/voorkeuren? :slight_smile:

4 likes

Lekker zomerse kleuren

Pastel Blue
Yellow
Orange

Beetje de Doxa kleurtjes lijken me gaaf :rainbow:

2 likes

Klinkt goed inderdaad! Lijkt me zeker leuk om nog eens iets met fleurige kleuren uit te brengen.

3 likes

Klinkt goed! @Igor dat is precies waar ik aan dacht😂 zeker lichtblauw icm stalen kast en band lijkt me ontzettend gaaf.

Is het al zeker dat die hfle doorgaat? Heb het niet helemaal gevolgd door de vele reacties😅 zag al wel een foto ergens voorbij komen met een witte plaat, dat lijkt me ook wel wat! Je bent iig goed bezig Pascal! Ik wacht nog even de nieuwe serie af maar er komt er bij mij ook wel een in de doos😊

2 likes

Klinkt alsof er weer een nieuwe uitdaging bij gekomen is, ik ga het eens rustig uitwerken dit jaar! Leuk idee :ok_hand::grin:.

Haha geen idee! Tot op heden zie ik ontzettend veel leuke reacties voorbij komen en kan ik alleen maar zeggen dat ik er erg veel zin in heb om er mee aan de slag te gaan. Kan ook niet wachten om de in de loop van het jaar zoveel mogelijk persoonlijk te gaan afgeven als alles mee zit. Echter… Er moet natuurlijk nog wel gestemd worden :wink:.

Haha top! Ik zie zelf ook al heel lang uit maar een variant met een witte wijzerplaat!

Bedankt! Dat is en blijft ontzettend leuk om te horen! Uiteindelijk ben ik gewoon echt per toeval in deze mooie wereld gerold dus ik maak er het beste van. Sommige dingen gaan wellicht wat trager/minder soepel maar ik ben er van overtuigd dat Brunmontagne een mooi (nog groter) succes gaat worden! :grin:

2 likes

Ja!

@Brunmontagne
Choco met goud… voor als je ook een vernieuwde gouden variant zoekt…

2 likes