Show je Brunmontagne

Ja ziet er cool uit zo, daar is een zonnebril wel bij nodig inderdaad :+1:

1 like

:rofl::ok_hand:… Weer een suggestie er bij dus!

1 like

Kiekeboe !

8 likes

Ik stem vandaag auto en horloge op elkaar af :innocent:

12 likes

Ik blijf elke dag genieten van het unieke kast ontwerp. En de grote veelzijdigheid van het horloge. Het lijkt zich aan te passen aan elke kleding stijl. Van sportief naar elegant.

3 likes

Dat zijn de berichten waar ik blij van word! Leuk om te horen Bas! Ben het er volledig mee eens natuurlijk :innocent::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Vandaag kantinedienstje meepakken bij mn voetbal vereniging in Steenwijk… Tuurlijk hoort daar een sportief horloge bij :innocent:

9 likes

Aan de arbeit.

5 likes

Leuk, werk je in een jaren 70 museum over industriële techniek? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mooi hè die filters.

Ik werk als goederentreinmachinist. Dit is een zender om de locomotief op afstand te besturen.

4 likes

Nog ééntje dan. Al is het alleen maar omdat ik zoveel tijd heb tijdens het werk en ik mijn nieuwe telefoon mooi kan uitproberen :sweat_smile:

9 likes

Heel gave foto’s Jos! Jij kunt ook een monsterlijke foto van “achter het stuur” maken dus :wink:.

1 like

:large_blue_circle::watch::star_struck:

7 likes

4 likes

7 likes

5 likes

6 likes

Strakke foto’s mannen! Ik zie nu net dat de kwaliteit van foto’s of gifjes niet veel beter wordt zodra je upload :sweat_smile:

2 likes

5 likes

Crosspost

5 likes