Show je Brunmontagne


Toppertje👌

6 likes

Black and Red nice combination. :+1:

2 likes

Haha dat is en blijft het mooie van smaak. Je zou ze in het echt moeten zien want beide zijn ze wel echt gaaf op de 40mm kast. Ik ben ook erg tevreden over de kwaliteit van de nieuwe band maar voor de 42mm kast zal er toch echt een aanpassing moeten komen.

Wel balen aangezien ik de hoop had dat het op beide kasten zou passen. Maar ach. Weer een leuke uitdaging om mee aan de slag te gaan :grin:.

@Sjaak gaaf hoor!! Lekkere kekke combinatie zo!

3 likes

Zaterdag ochtend dingen :grin:

10 likes

Zo lijkt die band enorm lang :grin:

1 like

11 likes

De Grünmontagne vandaag.

7 likes

Een onder de lamp foto.

8 likes

Lekker hoor!!

8 likes

Aangezien ik tegen band problemen aan loop voor wat betreft de aankomende 42mm kasten ben ik me wat aan het oriënteren op wat ik nou graag zou willen… Ik heb in het verleden regelmatig foto’s van de Representors op canvas voorbij zien komen en volgens mij werd daar overwegend positief op gereageerd! Ik vind het zelf namelijk ook wel erg gaaf staan.

Zouden jullie je foto’s met canvas nog eens willen delen? Ik denk er namelijk aan een zwarte canvas band toe te voegen aangezien die ook gelijk mooi samengaat met staal/zwart, zwart/zwart en de aankomende staal/wit.

En uiteraard ben ik benieuwd of jullie het een goed idee vinden of niet!

3 likes

5 likes


Geen zwart maar staat wel goed
Dit is een nylon bandje overigens.

Ik vind het wel een goed idee met canvas kun je lekker combineren.
Voor jou is dan handig om van zwart uit te gaan.

11 likes

Vandaag op de post nieuwe horloge binnen gekregen van @HorlogeOpa.
Superblij mee. Beetje donker al in huis dus niet de beste foto nog.

10 likes

Staat je goed :+1::+1:

2 likes

Gaaf! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! Bedankt voor de goede zorg @HorlogeOpa :wink:.

Morgen nog even een foto in daglicht? :grin:

Op deze manier is verkopen leuk. :joy: iemand blij en ik langzaam wat afbouwen van het aantal horloges . Heeft niet te maken met “niet meer tevreden mee”. :+1:

2 likes

Bedankt @Brunmontagne.
Zal morgen als het tussendoor even lukt een foto maken…maar moet eerlijk bekennen dat ik doordeweeks normaal gesproken zo een vervelende smartwatch drager ben ( mag op het werk geen telefoon gebruiken dus noodgedwongen…is het dan minder erg :stuck_out_tongue: )

@HorlogeOpa idd nogmaals bedankt voor de goede zorgen en voor de geweldige en supersnelle
afhandeling

2 likes

6 likes


Weer is op de orginele band.

5 likes

Ik doe lekker blauw vandaag :grin::large_blue_circle:.

11 likes