Show je Brunmontagne

Via deze weg wens ik jullie allemaal alvast heel mooie/gezellige/goed gevulde kerstdagen toe mensen! :slight_smile:

20 likes

Wens ik jou ook.

2 likes

7 likes

Groetjes van de kerstman!

11 likes

Kerst groen op 2e kerstdag!

10 likes

Hetzelfde toegewenst! Na de kerst krijg ik via Rudiculous de representator for a week, ben benieuwd!

2 likes

Bedankt! Oh leuk zeg, kan hij mooi knallend het jaar uit om jouw pols dus :ok_hand::fireworks:.

2 likes

Sneak peak! :innocent:

21 likes

Mooi!:ok_hand:

1 like

Ik heb alvast 25 van deze beauties laten meekomen met de HFLE zending. Dit is de 40mm nieuwe Representor. Net als 40mm staal/blauw met geborstelde bezel.

Hij is iets meer silver geworden dan ik had bedacht (ik dacht aan wit) maar dit is juist nog mooier!

Ik ben er weg van! :innocent:

5 likes

Ik ook heel mooi!
Welke band komt erop!
En vanaf wanneer te bestellen?

1 like

Ik heb ze eerst heads only laten overkomen. Ik kan ze dus leveren op de rubberen band voor nu :grin:.

Stalen banden voor de 40mm volgen met een maandje ongeveer.

Morgen alvast even wat gave foto’s laten maken zodat ze ook in de shop kunnen.

2 likes

Dit geeft een beter totaalplaatje :grin::innocent:

18 likes

Ah kijk, gelukkig toch de donkere wijzers.:ok_hand:
Is de kast 42 of 40 mm ?

1 like

Ik lees ook niet hè, vraag is al beantwoord :joy:

2 likes

Mooi hoor :ok_hand:denk dat een mooie donker blauwe band er ook goed op zal staan, is de prijs al bekend?

1 like

Dat denk ik zeker ook! Mijn vriendin zei vandaag zowaar in eens dat ze dit horloge echt mooi vond, dat was al een overwinning opzich :rofl:.

De prijs zal in range met de huidige horloges zijn. Al ontkom ik ook niet aan de inflatie perikelen dus ik ben bang dat ik binnenkort wel wat wijzigingen moet gaan doorvoeren.

3 likes

Prachtig!

1 like

Ja, ik ook ben ik bang.
De bedoeling was niet meer dan 8 horloges maar je maakt het zo wel verdomd lastig :joy:

2 likes

Schitterend!

1 like