Show je Brunmontagne

Even de Grun/Brun Montagne in het zonnetje zetten vandaag :sun_with_face:

12 likes

De eerste foto’s van de nieuwe blauwe 40mm Representors zijn ook binnen! :slight_smile:

!

16 likes

Is heel donker blauw, ik zie het meer als zwart op de foto :thinking: De stalen band is wel :ok_hand:

1 like

7 likes

Het eerste woord wat bij mij opkwam was “zwoel” :roll_eyes: :astonished: :wink:

Hahaha als dat al bereikt wordt met deze foto’s…

Eensch! Heb al even contact gehad met deze magiër met zijn camera. De blauwe sunburst knalt er nog niet vanaf op de foto’s, maar het ziet er al wel top uit als je het mij vraagt. Vooral die foto met de stalen band :heart_eyes:

Hier komt de kleur al wat meer naar voren:

3 likes

Inderdaad, prachtig blauw!

2 likes

Wel mooi dat hier de zilverkleurige wijzers op zitten en op de grijze variant de zwarte wijzers.:ok_hand:

3 likes

Ik deel graag de nieuwe foto’s die ik doorgestuurd heb gekregen!
Allen van de nieuwe 40mm Representors! :slight_smile:

20 likes

Die zilveren ziet er echt supersweet uit op staal! De blauwe is ook niet verkeerd maar de zilveren knalt echt van het scherm af :grin:

2 likes

Haha helemaal mee eens! Al moet ik zeggen dat blauw er voor mij ook echt wel uit knalt!
Heb nu al zin in de nieuwe stalen banden. Zowel voor de 40mm als de 42mm :smiley:.

1 like

Wow supermooi Pascal!

2 likes

Bedankt!! :slight_smile:

1 like

groetjes Lenno

6 likes

Ben wat bandjes aan het proberen. Zwart leer toch niet mijn ding.

9 likes

Ik verwacht de nieuwe stalen band op heel korte termijn! En anders is uiteraard de huidige stalen band er ook nog, of rubber! :slight_smile:

Keuze genoeg haha!

2 likes

Ik denk dat ik voor staal wil gaan. Rubber vind ook niet kloppen. Dat zit op mijn g shock en niet op deze.

Is er veel verschil tussen de nieuwe en de huidige band.

Ah kan ik me voorstellen dan!
Ja er zit best veel verschil tussen. De huidige stalen band heeft immers polished center links en beperkte taper.

De nieuwe talen band zal juist meer taper hebben en voor het grootste deel geborsteld zijn.

De kleur moet je er even bij denken :wink:.

3 likes

Oe die nieuwe is heel mooi. Dan zal dat hem worden.

1 like

Daar word ik steeds hebberig van, hoe lang moeten we nog op onze tanden bijten :sweat_smile:

4 likes