Show je Brunmontagne

Even een snel fotootje van de 3 Representors op staal naast elkaar :grin:

6 likes

De endlinks sluiten wel mooi aan en bij de zwarte staat de band wel mooi.
Bij de andere twee vind ik de details van de kastvorm veel minder mooi uitkomen dan op leer of rubber.
Het is alsof de band alle aandacht trekt i.p.v. de schitterende kast.
Wellicht ziet het er om de pols wel anders uit natuurlijk.

1 like

Bedankt André! Komt ook omdat ze speciaal voor de kast gemaakt worden. Ik wou wel gelijk iets hebben wat een mooi geheel is.

In real life valt het gelukkig heel erg mee hoor. Het wordt wel in 1 klap een heel ander horloge. Persoonlijk vind ik het erg geslaagd. Hij krijgt er wat meer body van.

Ik zal er nog even 2 wristshots tegenaan gooien voor je. Kun je het iets beter inschatten :wink:

2 likes

Zo ziet het er idd anders uit en met een hele andere look.
Als er genoeg links uit kunnen zeker de moeite waard.

Ja een andere look geeft het zeker!
Ik heb zelf die kleine 15,5 cm polsjes en heb er 6 schakels uit gehaald om hem passend te krijgen haha… Zit nu wel goed al durf ik hem amper meer af te doen nu :rofl:. Krijg vaak de vraag… Past dat om je pols!? Of iets vergelijkbaars haha

1 like

Wow die stalen band :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Pre-order +1

1 like

Thanks Bas! Beide gelijk maar doen? :wink:
Wellicht dat mesh ook een interessante toevoeging is voor je vrouw? :yum:

8 likes

Dit staat geweldig op deze uitvoering .

1 like

Op staal is die ook super gaaf!! :heart_eyes:

11 likes

Was leuk om even kennisgemaakt te hebben Olivier!
Gave foto!! :heart_eyes:

1 like

Ziet er goed uit :ok_hand:

1 like

Die mesh :star_struck: ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk alle banden wel mooi vind staan. Ook die canvas band van @GiveMeYourDough

Wat ik nergens kan terug vinden; wat is de lug-to-lug maat? En is de 42mm diameter van de totale kast of de bezel?

@Brunmontagne is die zwarte wijzerplaat icm een stalen kast al in de maak ?:wink:

1 like

Op mesh ziet hij er heel gaaf uit, waarom worden deze opties niet aangeboden op jouw website of kijk ik verkeerd?

1 like

Wanneer kunnen we bestellen? :heart_eyes:

1 like

Nog even een foto in niet de mooiste belichting :grin:

6 likes

Haha ja die is wel gaaf geworden he!? Nou daar heb je wel een punt! Ik ben natuurlijk zwaar bevooroordeeld maar ik merk inderdaad dat eigenlijk alles er wel goed bij staat. En past het niet bij staal, dan wel op zwart of rose goud :smile:. Die band van @GiveMeYourDough is wel echt een topper inderdaad. Krijg Ik ook veel vragen over haha…

Lug to lug is overigens 47mm. De diameter van de kast is inderdaad 42mm en de bezel 38mm.

Haha voor wat betreft de wijzerplaat, daar moet je nog even geduldig voor zijn :wink:. Staat wel op de lijst met ideeën voor volgende oplage!

@Haaren bedankt! Nou dat komt omdat de huidige stalen en mesh banden nog prototypen zijn :blush:. Je ziet het dus goed! Ik heb nu een globale planning waarbij ik deze opties begin volgend jaar wil gaan uitleveren.

@Synn7 denk dat de pre-order op korte termijn gaat komen! :slight_smile:. Gave foto wederom!

5 likes

Voor de liefhebbers van mesh :grin:

5 likes

Voor de liefhebbers van de stalen band… Hij staat als pre-order op de website! :innocent:.

Echte pro foto’s volgen nog… De optie is er nu iig alvast :grin:

2 likes

Netjes weer :ok_hand:

2 likes