Show je Brunmontagne

Ik heb niets met rosegoud maar dit ziet er wel lekker uit zeg :ok_hand:t3:

2 likes

8 likes

Haha ik normaliter ook niet. Maar deze vind ik inderdaad ook wel erg goed gelukt zo!
Scheelt dat hij er ook nu in Staal/Blauw is met deze afwerking, voor ieder wat wils dus! :slight_smile:

2 likes

Je hebt een aardige lijn opgezet zo. Nu nog een duiker, chrono en een flieger :laughing:

2 likes

Past ook op de oude?

Hahaha er moet altijd wat te wensen overblijven hé! :wink::ok_hand:

Jazeker! :grin:

4 likes

Mooi!
Maar nog niet te bestellen zag ik op de site, ik wil er graag één.
Is die er alleen in smal?

2 likes

Mmmmmm, die vind ik eigenlijk ook wel mooi met de nieuwe band.

groetjes Lenno

1 like

Hah nee hij staat nog niet in de shop inderdaad. Dat komt omdat er op dit moment foto’s gemaakt gaan worden van alle nieuwe combinaties/accessoires. Dit gaat nog wel even duren en daarnaast bouwen we aan een volledig nieuwe website die met een beetje mazzel op heel korte termijn live komt. Daarop zal ik alvast enkele nieuwe producten toevoegen.

Voor de 42mm variant heb ik eerst gekozen voor de smalle variant inderdaad. Deze sluit het mooist aan en daarnaast is er ook nog “gewoon” de bekende band met de PCL :slight_smile:.

Haha bedankt Lenno! Hij heeft mij ook in positieve zin verbaasd!

1 like

De mooiste uitvoering en band voor mij. Datum mis ik wel op de nieuwe modellen. Wel prachtige wijzerplaat.

2 likes

Jaa die datum is wel een veel terugkomende vraag merk ik haha… Heel eerlijk gezegd ook dom van mij dat ik dat niet alvast terug heb laten komen in de nieuwe horloges. Staat groot omcirkelt voor de toekomst.

This watch is on fiyaaaaaah…. Of nou ja, eigenlijk gewoon heel erg goed!

10 likes

Ik steak nog even van wal :grin:.

8 likes

Deze topper is er nu ook in 40mm met de nieuwe banden! :partying_face::partying_face:

13 likes

Blue Monday vandaag.

10 likes

Eindelijk weer wat zon op de plaat.

Vallen de stofjes wel direct weer op 🤷

8 likes

Haha das lang geleden idd!

Ik ben vandaag weer voor silver gegaan :grin:.

8 likes

Even geen horloge zelf dit keer!
Ik blijf die foto heel gaaf vinden en op deze manier komt hij er helemaal mooi uit! :grin:

13 likes

Hagelnieuw :grin:

12 likes

7 likes