Show je Brunmontagne

Servicekosten automaat. Ik heb er al een paar, wel goed zo.

1 like

6 likes

Ah juist! Nee quartz past nu niet in het plaatje van BM wat mij betreft.

1 like

6 likes

Geen idee wat de service kosten en interval van een NH 35 zijn of van een Miyota maar dat zal wel meevallen toch ?

2 likes

Ik heb ook geen idee, maar bij mijn Omega en Fortis vind ik het best veel, maar wel noodzakelijk voor het behoud ervan.

1 like

Ik dacht, ik doe eens gek

9 likes

Vaker doen, mooi man :ok_hand:

2 likes

Tja dat verbaasd me niet, ook wel iets kostbaarder hè.

2 likes

Jij doet wel heul gek hoor :wink:.
Ik vind het geslaagd! :ok_hand:

Ja ik ben me er eentje :wink:

1 like

A ha okidoki, top man. Zat op je website te koekeloeren en wat foto’s op het forum. Ik denk dat ik een rosé gouden representator ga aanschaffen met een groene dial. Dat model is alleen is rosé goud toch en niet in ‘nornaal’ goud ? Als ik zo foto’s bekijk lijkt het alsof er twee kleur variaties zijn haha. Wss door lichtinval maar wil het voor alle zekerheid even vragen.

1 like

Ah wat leuk zeg!! Het is inderdaad, zoals je al opmerkt, rosé goud al kan het met bepaald licht inderdaad wat vertekenen. Zelfde geldt voor de groene dial. Die kan bijna zwart lijken op het ene moment en knalgroen op het volgende :grin:.

Haha das alleen maar goed natuurlijk!

1 like


Plaatje voor de sfeer.

5 likes

Ik doe mee!

6 likes

Waar kan ik de donkerblauwe variant van dit bandje halen?

Zijn deze:

€ 9,37 20% Off | Premium Grade Gevulkaniseerd Fkm Rubber Horloge Band 20Mm 22Mm 24Mm Quick Relase Horlogebanden

Aanrader voor de prijs.
Ik heb ook een zwarte, witte en groene ergens anders gekocht van €35 per stuk en ik merk nagenoeg geen verschil

1 like

NA

12 likes


Ik heb z’n blauwe broertje! :+1:

9 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Ik deed gisteren gezellig met je mee :grin:.

11 likes