We maken er een rijtje van
Pffft. Stop eens met al dat lekkers te posten hier, mijn portefeuille is nu al depressief.
Misschien is hij dan te dik en moet hij wat afvallen. Voel ik me altijd een stuk beter door
Mensen! Ik ben benieuwd naar jullie meningen!
Ik wil een speciale versie uitbrengen van de zwarte Representor. Deze is erg in trek op het moment en elke keer als ik hem pak ben ik weer positief verrast over hoe gaaf hij is.
Het gaat om een 40mm variant met de brede band. Speciale dial als bij de HFLE maar nu in het zwart! Heel benieuwd hoe dat gaat spelen met het licht.
50 stuks max denk ik. Welke van de 2 zouden jullie in dat geval het mooist vinden?
Die met de 3 oranje wijzers: lekker sinister.
Links is heel mooi
Oranje is the new black.
Rechts vind ik mooier.
Mijn ogen schoten eerst naar rechts, dus die trekt zeker meer.
De linker sluit beter aan bij de meer classy/stealthy dan sporty uitstraling van de rest.
Welke ik daadwerkelijk zou dragen?
De linker.
Als de wijzerplaat ook in het zwart goed uitpakt leiden de oranje wijzers imho alleen maar af van het geheel.
Die zijn wat mij betreft wel veel duidelijker af te lezen, en daar gaat het toch ook (een beetje ) om.
Over dat argument heb ik ook zeker getwijfeld!
Maar als dit de zwarte is waar de LE op wordt gebaseerd, is afleesbaarheid in de basis al niet de trigger voor een aankoop.
Als ik moet kiezen uit deze twee zonder meer de rechtse.
De linker zou voor mij persoonlijk pas een optie zijn als ook de secondewijzer zwart zou zijn.
Voor mij ook de rechtse vanwege afleesbaarheid en 2 oranje wijzers zie je ook niet vaak.
De linkse vind ik minder afleesbaar en wat flauw.
groetjes Lenno