Show je Brunmontagne

Haha top!! Ik hoor het vanzelf ;).
Niet te lang wachten hoor… Morgen komt er een artikel op FHM te staan dus ik hoop stiekem dat ik daardoor gelijk uitverkocht ben :rofl::face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ga je die ook met ons delen?:kissing:

1 like

Haha jazeker! Komt ook op Social media te staan dus ik zal wel even wat linkjes delen morgen! :wink:

Kijk er wel echt naar uit iig. Het zal qua naamsbekendheid in NL wel een toevlucht gaan nemen er door. Qua daadwerkelijke verkopen heb ik echt geen idee wat er gaat gebeuren :face_with_hand_over_mouth:.

1 like

Net binnen, zit uiteraard nog in de stickers. Maak morgen een goede foto. @Brunmontagne super bedankt, hij is VET :+1::sunglasses:

11 likes

Lekkere combo ook hoor.
Wat voor band ga je er op knallen? Jouw kennende wordt er flink geswapt :sweat_smile:

2 likes

15 likes

Wat een super foto’s Jeroen!! Heel erg graag gedaan en erg leuk om te zien dat je zo enthousiast bent. Welkom bij de club van Representors!! :face_with_hand_over_mouth::grin:

Iets latere reactie doordat ik even een hartverzakking kreeg door voetbal ghehe…

2 likes

Ik blijf maar F5-en maar ik zie nog niets?

2 likes

7 likes

Dit moet ik wel even delen natuurlijk :innocent:

10 likes

Nu ook op de website.
Leuk artikel, hopelijk geeft het je merk een extra boost.
Wel jammer dat ze niet heel diepgaand op de specs ingaan maar daar is het FHM voor natuurlijk.

5 likes

gefeliciteerd! :slight_smile:

2 likes

Haha precies… Het is wat jij zegt FHM… Lekker plat en simpel geschreven. Ik hoop natuurlijk met je mee qua boost. Al is het sowieso gewoon al iets waar ik wel trots op ben, los van het resultaat :smile:

2 likes

Dat mag je sowieso al zijn :+1:t3:

1 like

Danku danku :innocent::grin:

2 likes

Tof dat stuk op FHM!

2 likes

Goed bezig Pascal ! :+1:t2:

2 likes

Mijn vrouw schreeuwt al om een 36/38 mm Brunmontagne in het zwart :smile:

1 like

:joy::joy:

De 38mm staat wel op de radar haha. Is de minimale diameter waar de huidige Representor nog naar toe kan.
Anders probeerd ze eerst die van jou eens om, ze zou niet de eerste vrouw zijn die nu al kiest voor een Representor :wink:

1 like

Ligt al in haar horloge kistje

Maar veel te groot, anders was @GiveMeYourDough zijn zwarte kwijt geweest.

2 likes