Show je Brunmontagne

Deze foto’s hebben mij nieuwsgierig gemaakt, waardoor ik net er ook een besteld heb.

3 likes

Ik pak een dobbelsteen en bij 3 keer 6 achter elkaar besteld hem ook.

2 likes

Oh die is inderdaad wel iets te groot ja haha… Nu kijkt ze er vooral naar dus begrijp ik :wink:
Dan moet ze dus helaas nog even geduld hebben :wink:

@Ro_6681 Leuk zeg! Bedankt voor je bestelling :slight_smile:.
Op voorhand alvast welkom bij de club!

@Jesus Ik zie nog geen bestelling… Jij bent geen clubkampioen met Yahtzee denk ik :wink:

1 like

Het duurt wel even maar ik heb geen valse dobbelsteen dus vooral doorgaan.

1 like

Haha succes! Ik hoor je vanzelf zodra het gelukt is :slight_smile:

Het lijkt net alsof de bezels zwart / donkerblauw zijn. Zie je dat? Dat ziet er oprecht heel gaaf uit! Ik heb dat idee ook al eerder voorbij zien komen.
Wie weet wordt dat ooit een optie

1 like

Haha ja dat inzicht is inderdaad eerder voorbij gekomen en ik werd er wel erg enthousiast van idd. Zelfde geldt voor de matte/onbehandelde Representor die ik op de foto van @andrepost dacht te zien… Allemaal ideeën voor een komende oplage :ok_hand::wink:

2 likes

Sinds de Wereld-Draag-Je-Brunmontagne-Dag, 1 11 jongstleden draagt moeders mijn B/B …
Ik hoop dat ik m op de Nationale-Draag-Je-Brunmontagne-Dag, 11 1 aanstaande, weer terug heb !

1 like

:rofl::rofl::ok_hand:

eergisteren besteld en nu om de pols, wat een leuk model en een kleine oplage van 50 stuks

3 likes

Graag gedaan! Welkom bij de club Rogier! :slight_smile:.

1 like

Was er nog een discount code bekend gemaakt?

Jazeker. Introduction.
De zwarte Representors staan voor dit weekend al met de verwerkte korting op de site :slight_smile:

2 likes

Thanks.

1 like

Ik help je vanaf hier ondertussen mee :wink:

5 likes

Ben nog steeds een uurtje per dag aan het oefenen , maar het wil maar niet lukken om 3 keer achter elkaar 6 te gooien. :eyes:

1 like

Probeer anders 6 keer achter elkaar 3 te gooien. Dat is ook 18 maar 3 gooi je vaker.

2 likes

Hier moet ik een wiskundige formule toepassen. Waarom is de kans op 3x3 groter dan 3x6 ???:eye:De kans op: probability
De kans op X wordt aangegeven met de letter P (van probabilityof ‘kans’). Daarna wordt tussen haakjes aangegeven om welke gebeurtenis de kans betrekking heeft. Bijvoorbeeld P(A) is de kans dat gebeurtenis A optreedt. P(een 6 gooien) betekent de kans dat je een 6 gooit.

2 likes

Heb je meer kans om 6 te gooien met een dobbelsteen als je vaker gooit, dan met een keer gooien?
Je zou zeggen van wel, maar toch is de kans telkens opnieuw 1/6 bij elke worp, toch? Hoe vat je dan in 1 formule samen, dat de kans wel groter wordt bij vaker gooien. Want als je zou zeggen dat de kans om een 6 te gooien bij 6 keer gooien 1/6+ 1/6+ 1/6+ 1/6+ 1/6+ 1/6+ = 6/6 = 1, terwijl als je zes keer gooit je niet per se een 6 gooit.

2 likes

Alle gekkegheid op op een stokje.
Ik blijf het gewoon proberen en als het me lukt dan bestel ik de blauw/ staal.

2 likes