Show je Brunmontagne

Tof! Ooit ooit ooit moet er ook hier nog een brunmontagne in de collectie :slight_smile:

2 likes

Ik zie uit naar die dag :wink:.

Erg mooi Pascal!!

8 likes

Heerlijke foto’s!! Gefeliciteerd met die topper! :wink:

2 likes

Ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Gaaf dat er naast de Representor nu ook een nieuw model komt.
Wel moeilijk om er vanaf de tekening een beeld bij te vormen.

1 like

Ik zelf stiekem ook wel hoor haha. Als hij wordt zoals ik hem in gedachten heb dan gaat het écht heel mooi worden.

Thanks man! Ja daar kijk ik zelf ook wel naar uit. Heel eerlijk, ik vond het best lastig om de Representor te “overtreffen” aangezien dat natuurlijk allemaal spontaan is gebeurd destijds. Zoals jullie weten was het als een hobby projectje bedoeld, en look where we are now haha. Maar dit idee had ik al wel een tijdje in mn hoofd. Vooral omdat het dus het tegenoverstelde doet van de Representor, glooiende en elegantere lijnen. Maar toch nog steeds minimalistisch en met name de unieke kast die de aandacht trekt.

Haha dat heb ik stiekem ook wel expres gedaan. Ik heb al wel renders die beter weergeven hoe het uiteindelijk gaat worden maar die hou ik nog even voor mezelf :wink:.

Eerst wil ik de volgende stappen goed gaan bepalen. Het horloge wordt immers in Nederland gemaakt dus ik kan ook veel dichter op het proces zitten. Hoe dat uiteindelijk terug gaat komen in de prijs, dat weet ik nog niet. Maar dat is iets voor dan haha. Eerst wil ik een compleet prototype hebben.

5 likes

:drooling_face: Doe ff delen dan :joy:

Ok dat is gaaf. Kun je daar meer over vertellen of is dat nog :zipper_mouth_face:

Hahaha beide hou ik nog even lekker voor mezelf op dit moment :wink: .
Maar geloof me, kan niet wachten om er meer van te gaan delen haha!

1 like

Keep us posted :mailbox_with_mail:

1 like

Ga ik zeker doen! :wink:

1 like

Het werk trotseren vandaag met mijn vertrouwde horloge

6 likes

Dagje genieten van de lapis lazuli!

6 likes

Groehoehoeennnnnn

10 likes

Marble saturday! :grin:

8 likes

Pwoahhh :fist:t3::sweat_drops:

1 like

:rofl::ok_hand:t3:

Geen idee nog of hij ook in productie gaat op termijn, maar lekker is hij zeker!

1 like

Gray today! :grin:

6 likes

9 likes

Oefff, heerlijk!! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Lekker weer een dagje met deze op pad! Heerlijk horloge! :grin::large_blue_circle:

10 likes