Show je Brunmontagne

Ik heb ook ooit een Samurai gehad. Die lijnen zijn idd wel tof. Alleen dat metalen bandje wat erbij geleverd werd was niks. Hoop dat die metalen bandjes die jij op den duur gaat leveren van een betere kwaliteit zijns :slight_smile:

1 like

Ik wil er misschien een hebben voor mijn jubileum. Ik moet daarvoor alleen mijn vrouw overhalen. :laughing:

1 like

Ben benieuwd naar de bevindingen :+1:t2:

1 like

Ga het zeker posten horloge word hier woensdag persoonlijk overhandigd dat is pas service.

3 likes

Geloof het niet. Ik had het topic geopend nadat ik het merk tegenkwam in een ander topic in de hoop dat iemand zijn bevindingen kon delen. Jij hebt de eer de eerste te zijn denk ik.

Zo dan, dat is wel heel persoonlijk. Goede service :love_you_gesture:t3:

1 like

Ik vind hem eigenlijk wel ok. Tenminste, voor die halve dag dat ik hem heb gedragen. Ik heb nogal de neiging om m’n horloges op canvas of nato’s te dragen :sweat_smile:

2 likes

Ik ben nu ongeveer 3 maanden bezig met de uitleveringen van de bestellingen en tot op heden heb ik nog niemand gehoord die ook op het forum actief is haha… Er zijn er tot op heden een kleine 50 uitgeleverd waarbij ik het zo veel mogelijk probeert heb het persoonlijk te brengen. Keer op keer de eerste reactie van de gelukkige ontvangers zien is iets wat misschien nog wel mooier is dan het hele verhaal op zich :smile:

Ik kijk er dan ook echt uit naar je reactie woensdag! :wink:

5 likes

Haha in dat geval zeg ik: zet hem op! :wink:

Gewoon als verrassing hoef je haar niet over te halen😜

1 like

Vet heb ik dus de primeur :tada::tada:

3 likes

:slight_smile: dat is super!

1 like

Ik begin spontaan zenuwachtig te worden :rofl::wink:

2 likes

En het horloge ziet er ook nog eens een stuk smaakvoller uit dan het hoofd van je Avatar :wink:

2 likes

Dat is ook niet aardig dat is mijn dochtertje en zo ziet ze er echt uit :joy::joy::joy::joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Waar blijven die foto’s nou???

1 like

Ga nu werken :stuck_out_tongue_winking_eye:fotos gaan komen. Ik heb de staal/blauw mijn vrouw de zwart/zwart beide nr 15/50 ivm 15 jaar samen. Kwaliteit en uitstraling super en de service is goud. Later meer.

3 likes

Zwart/Zwart ben ik erg benieuwd naar.
Doe ff een sneak preview :grin::grin::grin:

1 like


Hier 1van mijne misschien lukt de zwart ook nog

13 likes

Gaaf hoor.

1 like


Hier ff een snelle van die van mijn vrouw.

9 likes