Show je Brunmontagne

Ok, die ziet er echt wel nice uit zeg. :ok_hand:t3:

1 like

Was erg leuk om jullie vanmorgen te leren kennen Bas, en het doet me goed dat jullie er zo blij mee zijn!

Bedankt voor het vertrouwen en de koffie! Veel plezier gewenst met jullie jubileum cadeau :wink:

1 like

Doe ik zelf ook nog even een duit in het zakje :slight_smile:

11 likes

Ja was heel leuk en zijn heel blij. Hier nog snel ff 1uit de auto. Mijn blauwe wijzer plaat is echt beeld schoon.

7 likes

Heel leuk horloge, zeker voor dat geld. Het is dat ik zo drie maanden op reis en dit er thuis echt niet door heen krijg , zelfs met de scherpe introductie korting.

@Brunmontagne Komt wel op het lijstje als een leuke beater, zeker als je stalenband af is.

1 like

Ik heb zojuist de zwarte besteld! Dat wordt weer wachten op de deurmat :blush:

6 likes

Ziet er super uit, ben ook wel benieuwd naar een lumeshot trouwens.

1 like

Dit ziet er echt heel erg mooi uit! Wil deze echt in overweging nemen! Twijfel wel nog een beetje over de grootte, vallen ze groot of klein? Hoeveel cm is jouw pols? :slight_smile:

Nog meer foto’s zijn ook welkom :innocent:

1 like

En ik zojuist de blauwe :wink:

5 likes

Zojuist de blauwe op staal besteld, dat wordt mijn dresser voorlopig! :ok_hand:

6 likes

Gaat mooi hard zo :smile:

3 likes

Unieke startup aankoop toch. Wie weet waar dit toe leidt? :smiley:

2 likes

De zwarte en staal met blauw zijn beide super gaaf. De rosé vond ik er ook heel sjiek uitzien maar drie werd ff te gek😜.

3 likes

@Jeranimo bedankt, bedankt :slight_smile:. Lekker genieten van je reis, met een beetje geluk (en hulp van enthousiaste Representors :wink:) kan ik die rond die tijd ook aanbieden!

@GiveMeYourDough super bedankt! Hij komt morgen gelijk jouw kant op! Ik zou hem wel even aanpakken vóórdat hij binnen valt :wink:

@Synn7 leuk om te horen! Ik denk dat ze over het algemeen wat kleiner vallen. Ik heb ze onderhand om veel polsen gezien, uiteenlopend van smal (ikzelf helaas :wink:) tot huge, en keer op keer paste het qua formaat mooi. Mijn eigen pols is 15,5 cm iig.

@andrepost super leuk! Bedankt! Hij komt morgen jouw kant op :slight_smile:

3 likes

@Alletijd Bedankt! Het is inderdaad wel 1 van de chiquere en is ook mijn persoonlijke dresser haha.
Waar het toe gaat leiden, ja dat begin ik me ook steeds vaker af te vragen haha! Tot op heden is het al een heerlijk avontuur en als het zo door gaat… Geen idee ;). Laat ik het houden op iets heel moois waarbij ik nog de nodige ideeën heb om het zelfs nog mooier te maken.

@bas174 Ik zag het probleem niet hoor :roll_eyes:
Je moet ook altijd nog wat te wensen overhouden he :wink:
Nogmaals bedankt! Erg leuk om te horen!

1 like

Top! Kom je m ook brengen? :crazy_face:

2 likes

Haha het wordt onderhand helaas wel steeds lastiger om alles persoonlijk te bezorgen, maar ik zie wellicht een oplossing. Voor mijn dagelijkse job werk ik vaak vanuit Apeldoorn, daar zouden we morgen einde van de werkdag ergens in de buurt kunnen afspreken :wink:

Ok! Hoeft niet persé hoor, was meer een grapje, maar Apeldoorn is goed te doen voor mij!
Laat me maar weten wat je schikt, ik PB je nu wel even!

1 like


Weet niet of het tot recht komt met mijn i-phone 6s.
Maar die wijzerplaat ziet er gewoon bij elk licht vet uit. Ik heb er een extra band(rubber) bij genomen. En maakt het gelijk twee horloges in 1 sportief en sjiek.

4 likes


Ook niks mis mee en dat zonder zon 30sec onder een halogeen lampje.

7 likes