Show je Brunmontagne

Beide kunnen heel goed, de blauwe canvas persoonlijk de mooiste van de twee.

2 likes

Nog een paar plaatjes:

9 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik moet echt iets gaan doen met canvas ja… haha

3 likes

Wat is dat voor band? Die wil ik ook :smile:

3 likes

Een Barton canvas in 20mm.

3 likes

Staat er toch best goed op👌

2 likes

Even een teintje donkerder en het is gewoon perfect naast het huidige aanbod!
De rubbervariant vind ik trouwens ook niet verkeerd.

2 likes

6 likes

Ik doe inmiddels mee.

6 likes

Lucky you.:joy:

1 like

7 likes

Heel erg stil , is er geen nieuws te melden ?

Haha het is inderdaad rustig! Tijd om weer eens wat foto’s te gaan delen :grin:.

Qua nieuws… De productie begint met een beetje geluk de komende week weer dus dat betekend dat april prima gehaald gaat worden!

Heel ander nieuwtje… Brunmontagne heeft sinds kort 1k volgers op Instagram :innocent::tada:. Altijd leuk om dat te zien groeien op een rustige en eerlijke manier.

Verder heb ik recent 2 Rose Gouden Representors in de verkoop gedaan! Had er een paar achter de hand gehouden “just in case” maar die mogen naar een nieuw baasje! :grin:

Alstu :grin:.

3 likes

Shot van de laatste fotoshoot die is gedaan :grin::

6 likes

Zie goed uit de two-tone bracelet. Het lijk wel een nieuwe kleur armband wel.

1 like

Haha ja die heb ik inderdaad al eerder gehoord! Zeker een leuk idee voor de nabije toekomst!

Nu is het vooral extra leuk door de vele verschillende reflecties die er op de band vallen.

2 likes

The Original vandaag :black_circle::red_circle:

5 likes

Is er een update qua corona vertraging?

Lijkt me echt balen @Brunmontagne om hiermee te zitten, je kan helemaal niks.
Enigste wat rest is vooruit werken, daar is nu tijd voor.

1 like

Het is zeker balen inderdaad… Maar evengoed heb ik vrijwel iedereen persoonlijk gesproken en vindt niemand het een probleem… Maakt het voor mij ook een stuk makkelijker/leuker.

Update heb ik zeker! Vandaag is de productie weer gestart heb ik begrepen. April is daarom, zoals het nu lijkt, geen enkel issue :grin::tada:.

Ondertussen wordt de zwarte Representor nog regelmatig besteld en krijg ik er nog steeds erg veel leuke reacties op. Kortom de flow zit er nog lekker in!

Ik heb overigens nog 2 Rose Blauwe Representors beschikbaar gesteld, dus als iemand daar nog over twijfelde… :innocent:

3 likes

Lijkt wel viltstift :thinking:

1 like