Show je Brunmontagne

Het werd weer is tijd… brunmontagne.

5 likes

Mooie foto’s weer hoor @Triplock en @Sjaak!!

Ik draag al een paar dagen “The Original”, blijft een bijzonder horloge!
Hier overigens met de Montbrun broertjes op de achtergrond :grin::smirk:

5 likes

Mooie achtergrond met de Montbrun :sunglasses:
Voordeel dat het weer langer licht is dat je weer foto’s kan maken uit het werk.

5 likes

Zo, daar zit hij dan om de pols. Bij thuiskomst lag het doosje als op mij te wachten. Natuurlijk direct omgedaan. Was nog even een kleine struggle, maar dat lag waarschijnlijk aan mijn enthousiasme, om hem om te doen. Erg blij en tevreden met het horloge. Prachtig hoe het blauw van kleur veranderd naar gelang de inval van het licht. Ook het rose goud is erg mooi. Super combinatie. Ik had vandaag mijn casioak om. Dan draagt deze wat zwaarder natuurlijk, maar na een klein kwartiertje draagt hij als gegoten. Ik heb soms niet eens in de gaten dat ik hem draag. Het horloge valt zeer mooi op mijn pols.

Al met al een zeer tevreden klant! Nogmaals dank voor alles, Pascal!

4 likes

Super leuk om te lezen! Blij te horen dat het horloge goed is ontvangen! :innocent:🥳. Nogmaals heel veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst, en nu officieel welkom bij de club van Representors!

@Sjaak thanks! Ik draag ze nooit meer maar ze blijven toch echt wel speciaal haha. Haha ideaal qua licht inderdaad!!

2 likes

7 likes

Blijft een prachtig horloge :sunglasses:

6 likes

Gaaf Sjaak! :ok_hand::grin:

1 like

Ok ok ok… Het is zo ver!!!
Nog wel in het plastic maar dat mag de pret niet drukken :grin::grin:.

Vandaag en morgen alle zendingen klaarmaken en een laatste QC en dan komen ze jullie kant op mensen!!

Ik kan niet wachten op jullie reacties :grin:.

7 likes

Lekker man. Ziet er goed uit! Wou net gaan vragen of het allemaal nog gelukt was :grinning:

1 like

Een woord prachtig, heb alweer spijt dat ik er niet één besteld heb,:thinking:

2 likes

Jippie !!

1 like

Nog maar even 1 dan :green_circle::grin:

7 likes

:money_mouth_face:

1 like

Laat maar komen.Zucht zucht.:+1:

2 likes

3 likes