mooie foto’s mannen!
Mocht er nog iemand de stalenband voor de goud/rosé zoeken de mijne mag weg, leer geniet de voorkeur bij mij😉
Gaaf hoor Sjaak!
Ik heb een ideetje mensen… Ik ben immers bezig met foto’s voor op de website van de nieuwe 2 horloges… Ik vind het wel leuk om hulp van jullie in te roepen!
Check de huidige foto’s even op mijn website en op Instagram. Probeer een foto te maken die in dezelfde stijl en natuurlijk van dezelfde kwaliteit is. Degene met de beste foto komt met die foto op de website bij de productfoto’s!
Dit geldt dus voor de Representors met stalen band én de versie met lederen band! (Hans mag ook mee doen met zijn Mesh band hoor).
Ik ben alvast aan het oefenen geslagen .
Uiteraard voor de winnaars ook nog een extra beloning, hier ga ik nog even goed over nadenken .
Ja lekker dan. Dan mag ik dus niet meedoen aan deze fotowedstrijd met mn Hirsch hagedis die de Grün zo goed staat !
Hahaha goed punt… Misschien moet ik het breder trekken!
Maak een foto die in de lijn is met de foto’s op de Instagram en Facebook pagina gebruik!
Dan ga ik die foto gebruiken op Instagram en Facebook
Dat zijn en blijven pareltjes!
Volgens mij heb ik die al eens gebruikt toch?
Klopt ja, die 3e geloof ik.
Ik doe ook niet mee hoor, jij mag mijn foto’s sowieso gebruiken
Aangezien hij zo mooi is heb ik hem er nog eens op Social gezet, net als de foto’s van @anon53002072EV, @Sjaak en @Triplock dit keer
Eigenlijk schaam ik mij een beetje:
Ik zie nu pas dat mijn representor Grunmontagne nummer 4 van 50 is
(heb ik “em” al de hele week om de pols, maar ja, dan zie je de achterkant ook niet he )
Hahaha een extra verrassing na een week dus!
Lekkere combi hoor
Heel gaaf!!
Thnx! foto technische niet helemaal tevreden
Blijft lastig de brunmontagne op de plaat te zetten😊