Show je Brunmontagne

De brunmontagne word vaker voor een jubileum gekocht :wink:

4 likes

Haha inderdaad Sjaak! Er zijn nog flink wat verhalen en voorbeelden te vermelden. Uiteindelijk draagt Brunmontagne bij aan mooie herinneringen en verhalen van anderen. Ik geniet er van! :innocent:

Zelfde als het moment bij jullie aan de keukentafel. Heerlijk! :grin:

Hoop dat er nog veel mooie jubilea mogen volgen!

2 likes

Je kunt evt een story pagina aan jouw site toevoegen met bijzondere verhalen over de Representors.
In “knipsel”stijl, gebruik het regelmatig.

Leuk idee inderdaad Tijn! Ga ik eens even naar kijken! :grin:

1 like

Ik heb net de goud/blauw leder combi besteld middels pre-order!
Ben heel benieuwd!

1 like

Ik zag hem net voorbij komen inderdaad Onno! Heel erg bedankt voor je vertrouwen! :grin:

Afhankelijk van de vrienden van DHL zal ik ze op korte termijn ook kunnen gaan versturen/afleveren. Even geduld dus nog :wink:.

1 like

Hoe mooi een wijzerplaat kan zijn😎

5 likes

Heel mooi Sjaak!!

Ik heb goed nieuws mensen! De nieuwe oplage is binnen!!
Even een hapje eten en dan zal ik er straks eens even wat foto’s van gaan delen met jullie! 🥳🥳🥳

6 likes

Ben benieuwd!

2 likes

#metoo

2 likes

Even geduld nog hoor mensen… Ik ben onderweg :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Tja voor de prijs van een Datejust heb je 810 Casio F91W’s…

3 likes

Zijn toch ook horloges? Als je zo over waarde denkt, zit je volgens mij niet op het juiste forum :thinking: dan kan je beter een quartz bij de Aldi of Lidl halen, die geven de tijd nauwkeuriger weer dan een AP van 20 ruggen

1 like

Prijs is inderdaad altijd een relatief en lastig begrip… Heb deze week meerdere malen gehoord dat de horloges qua prijs wel omhoog kunnen en moeten… Ik hou het gewoon vooralsnog bij de huidige prijzen :grin:.

Op deze manier is het voor vrijwel iedereen toegankelijk en kan ik rustig bouwen aan het vervolg van dit heerlijke verhaal :grin:.

@Zoeff haha nee mijn naam is niet Bruno… Bruinenberg is mijn achternaam en daar komt het idee vandaan :wink:. Bedankt overigens voor het compliment! Toevallig loopt er nu nog een leuke actie, dus check de website anders even! Scheelt alweer in de prijs :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De nieuwe oplage met de NH35 of nieuwe dial kleuren ?.

1 like

Als je moet vragen naar de prijs van een Brunmontagne, dan kun je je dit horloge niet veroorloven.

:wink:

2 likes

Jazeker! Beide overigens! :grin::ok_hand:

@anon33714818EV haha goed punt inderdaad!
Ik bel je morgen even om wat af te spreken overigens! :grin:

Voor de liefhebbers van Rosé goud/groen… Alvast een voorproefje! :grin::white_check_mark:

15 likes

Ik zal vandaag eens even wat foto’s maken met daglicht van de nieuwste aanwinsten. Hier is alvast nog een voorproefje van de nieuwe staal/zwarte Representor!

9 likes

Mooie wijzerplaat :ok_hand:
Ben benieuwd naar foto’s met daglicht, hoe die dan voor de dag komt.

1 like