Show je Brunmontagne

Groen goud!

Ja en het plan was deze voor mijzelf te houden.
Maar volgens mij is dat alweer mislukt.
De jongste is er helemaal gek op en dreigt om niet meer lief te zijn als ik deze niet aan hem geef/uitleen.

Dus sja… lastig.

Ach geniet daar ook van, laat die jongens maar zich groots voelen met dat mooie spul dus die kleine mag dit mooie stuk best om zijn pols slingeren.

De oudste mag alles van mij dragen zolang ik het maar weet. (en ik thuis ben want code kluis krijgen ze niet)
Doet hij vrijwel nooit want hij is opper trots op zijn eigen mooie horloges en de groene @Brunmontagne krijgt enorm veel polstijd bij hem.
Hij appt er ook vol trots foto’s van naar Pascal… Hoe mooi is dat!

Donderdag iig afgesproken voor een persoonlijke overdracht… Sluit je aan? Altijd leuk!

3 likes

Haha ik vind het erg mooi inderdaad!! Heerlijk dat enthousiasme! :grin::grin:

Ik neem de nieuwste staal/zwarte ook wel mee @anon53002072EV! Tis ook zo sneu als je geen eigen Brunmontagne meer hebt :rofl:.

Haha zou wel lachen zijn! Ik heb voor zondag al een afspraak met @GiveMeYourDough staan :grin:. Mochten er andere geïnteresseerden zijn, sluit donderdag gerust aan in Apeldoorn! :grin:

show me!! is goed. Je weet, ik hou ervan alles te zien en te proeven

1 like

Corona he… Dat proeven laten we nu maar achterwegen :rofl:.
Komt goed! Ik neem hem mee! :grin:

Tof! Ik zou er maar ééntje extra bestellen als ik jou was haha. Deze ben je op voorhand al kwijt als ik het zo hoor :sweat_smile:
Ik zou graag aanschuiven, lijkt me hartstikke leuk, maar ik zit dan helaas in Maastricht. Dat is net iets uit de route :smile:

3 likes

Keuzes… keuzes :sweat_smile:

6 likes

Wat een prachtige horloge doos.:+1:
De inhoud bedoel ik.

2 likes

Bedankt Jesus! :slight_smile:

Nog steeds vind ik de modellen super mooi.
De mijne heb ik verkocht omdat ik helaas niet echt de goede pasvorm om de pols kon vinden met dit horloge.

Heel erg jammer maar dat heb je met sommige modellen.
Wellicht ooit een iets kleinere variant😉

1 like

Hoi Andre! Ah dat is wel jammer inderdaad! Daar doe je dan helaas weinig aan. Gelukkig heb je er dan iemand anders al blij mee kunnen maken! :ok_hand:

Ik heb nog geen kleinere modellen gepland staan op de korte termijn, maar zodra ik me daar verder op ga richten dan hoor je dat gelijk! :wink:

1 like

Ik ben een gelukkig man! Erg tevreden met de nieuwe aanwinsten :grin:. Overigens zijn ook de staal/blauwe en staal/groene Representors nu met de Seiko NH35 leverbaar!

8 likes

Lekker :+1:t4:

1 like

Net binnen, op maat gemaakt en gelijk om !

10 likes

Hoppa!! Welkom bij de club van Representors kosz! Super mooi om een, per toeval, hier weer tegen gekomen, oud collega te morgen verwelkomen!

Veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst!

1 like


Hier nog even spammen!

10 likes

:heart_eyes::ok_hand:

Welkom als Representor bij Brunmontagne @Subonno!! :grin: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Bevalt mij prima !!!

10 likes

:star_struck::exploding_head:

Mooie foto👌🏼

2 likes

Let op!
Tadaaaa


Hoplaaaa.

Morgen NA tikken.

11 likes