Dat zou mij nooooooit gebeuren
Het zijn ook wel,kleine k… lettertjes
Ik ben overstag gegaan haha… Tot op heden had ik zelf nog geen Rosé gouden Representor op passende stalen band gedragen, maar na alle gave foto’s die ik voorbij zie komen… Kon ik het niet laten .
1 ding is zeker… Hij valt wel echt op nu haha!
Dit is toch echt de ultieme Brunmontagne variatie
Edit, nog ultiemer als de groene dots op de bezel zijn vervangen door glimmertjes. Just kidding niet doen, maar blijf dit de beste combi vinden.
Haha dat idee speelt wel trouwens! Maar dat is meer omdat de vriendinnen van mijn vriendin de Representor met steentjes willen …!
Heerlijk dat je dit als de ultieme variant beschrijft. Zo zie je maar hoe zeer smaak kan verschillen bij iedereen haha!
En dat maakt hem zo mooi, eenieder kan hem “aanpassen” naar eigen wens en nog steeds een uniforme en herkenbare Representor dragen. Zelfs als deze steentjes zou bevatten.
En dan steentjes op de vier punten op de bezel, en of ook op de plaat?
Kijk en daar word ik dan weer gelukkig van! Leuk om te horen! De steentjes zouden dan op de bezel komen, de wijzerplaat moet niet drukker worden denk ik .
Speciaal voor jou nog 2 foto’s gemaakt, vandaag nog een keer gedragen en hij is toch wel lekker opvallend hoor!
kwartiertje terug scrollen maar gevonden rose/goud op rubber,
mocht iemand nog een rubber band hebben en er vanaf willen dan hoor ik het graag
anders bestel ik hem bij Pascal.
edit; besteld.
Lekker bezig @Sjaak, welke Representors heb jij momenteel in de collectie?
En gaat jouw vechtgenoot ook voor de iced-Representor?
Thanks Sjaak!
Momenteel alleen goud rose blauw had de groen staal ook maar die heb ik aan mijn vrouw gegeven,
nu is het wachten op de witte op zilver kleurige wijzerplaat
mijn vrouw heeft overigens de goud rose ook.
stond ernstig in dubio om de zwart staal op rubber te bestellen, dacht 2 vliegen in 1 klap
Had je vast extra korting gekregen als Platina Brunmontage Member, incl. toegang tot de VIP-dag.
@Valentijn het kan nog de dag is nog niet om
eerst moet mijn sumo eruit vind de staal zwart erg mooi,
en ik heb een wat ander horloge beleid.
wanneer is die?
Geen idee, Pascal moest nog een datum prikken, zal in de buurt van de Representordag zijn verwacht ik.
Ik heb volgens mij hetzelfde beleid en gisteren is onverwacht die Stuckx binnen gefietst dus is mijn limiet weer bereikt en zal er eerst één moeten wijken voor een andere kan arriveren. En er is een zeer strikte raad van bestuursters in huize Valentijn
stok achter de deur
Tot morgen !
Tot morgen Sjaak .
@Valentijn ik zal eens even in de planning kijken wanneer er ruimte is voor een heuse BM dag haha!
Ik wijk toch even van mijn beleid af en zoals ik al zei de dag is nog niet om
zojuist de zwart/staal besteld zat al weken in mijn hoofd, lijkt mij een goed excuus om even van het beleid af te stappen.
De stand is morgen weer 2-2 in huize Koster.