Show je Brunmontagne

Toen ik recent een bericht kreeg met het idee om samen met Gerard van Humaniz een interview te doen over het ontstaan van Brunmontagne hoefde ik daar echt niet al te lang over na te denken! JA! Hoe leuk is het om je verhaal (voor het eerst) eens op video te mogen doen en ook nog eens in een dikke auto rond te rijden?!

Wel bijzonder om eens een half uur naar mijn eigen geklets te luisteren… Weet ik ook eens hoe dat voelt 😂

Kortom, benieuwd naar de persoon achter de naam Brunmontagne?

16 likes

Leuk !!! :point_up:t2:

1 like

Bedankt! :slight_smile:

Leuk dat je het forum noemt en de input ervan.
:slightly_smiling_face::+1:t2:

1 like

Leuk, en nu is mijn batterij zo goed als leeg.

1 like

Oh het is ook oprecht een leuk onderdeel van het verhaal geworden voor mij persoonlijk. En zoals ik overal en altijd zeg, Mijn verhaal is gewoon puur het verhaal van hoe het ontstaan is en nu nog steeds ontwikkeld. Geen mooiere marketing praatjes of wat dan ook. Leuk om het dus terug te kunnen laten komen :slight_smile:

Door mijn lange gezwets of bedoel je letterlijk de batterij van je telefoon? :stuck_out_tongue:

2 likes

:joy: van de telefoon uiteraard .

1 like

Gelukkig! :rofl:

1 like

Leuk interview, Pascal. En nu sparen voor de WMB.

1 like

Een leuk interview :ok_hand:

1 like

Haha dat duurt nog wel even hoor! Bedankt, al zal het voor jou weinig nieuws zijn denk ik :wink::ok_hand:

@Michel.s leuk om te horen! Bedankt! :grin:

Leuk om te zien, je bevlogenheid spat ervan af.

1 like

Leuk filmpje, van een verhaal wat we via het forum al deels gelezen hebben uiteraard. Maar altijd leuk om de details te kennen van de man achter het merk :+1: inderdaad grappig dat je het forum nog even noemt en onze input waardeert.

Ik zal van het weekend eens gaan werken aan mijn complimenten en feedback na een weekje representor :wink:

Ga zo door, dan moet het helemaal goed komen met Brunmontagne

1 like

Ah thanks!! Leuk ook dat je adhv het filmpje weer nieuwe details gehoord hebt :grin:… Uiteraard ben ik erg blij met de input van iedereen hier op het forum!

Super! Ik zie er naar uit :grin:. Ik ga er zeker mee door, en met zulke leuke reacties moet dat zeker goed komen!

@Rockvink bedankt Peter! Erg leuk om te horen!

1 like

Zwarte lerenband staat er ook goed op

6 likes

5 likes

Zeker :sweat_smile:

8 likes

Nog even van het mooie weer genieten :grin:

6 likes

4 likes

Strakke foto’s allemaal weer👌

7 likes