Nee heb ik niet. Het is een Hadley Roma maar die zijn lastig te krijgen. Soms staan ze wel op Ebay maar anders moet je ze dacht ik uit de VS halen.
Mijne komt van het forum.
Oke bedankt zal is wat rond kijken, ongetwijfeld zal er ergens een zwarte canvas tekoop zijn.
Heb nog een blauwe canvas liggen is kijken hoe dat staat.
Tip,
Tot in elk detail te personaliseren … zelfs waar je je favo gaatje gaat krijgen.
Beter gaat het niet worden.
Blauwe canvas erop gezet, ik ben er nog niet over uit, misstaat niet moet ik zeggen.
Ik zie dat de wijzerplaat een wafel patroon heeft gekregen
Heb op Amazon een as grijze canvas besteld ik ben benieuwd.
Staat best prima inderdaad! Denk dat grijs mooier zal zijn
Een beetje spelen met banden is altijd leuk, als het meezit komt de grijze morgen binnen.
Helemaal mee eens! Ik ben benieuwd, ik zie het wel voorbij komen!
Ik heb er een keer een grijze Hadley Roma op gehad maar die heb ik er snel weer afgehaald. Vond het geen porem maar misschien is die van jou anders.
Van harte, woon niet om de hoek maar heb een goede auto van de zaak dus ik rij er graag eens vroeg in de ochtend voor naar toe.
Ohja, die zie ik wel eens voorbij komen op Amazon. Ben daar wel benieuwd naar. Iets lichter als wat ik toen heb geprobeerd. Dit zou wel eens mooi kunnen zijn.
Bedankt! Wat leuk, laat me dan zeker even weten wat je er van vond. Aangezien ik om de hoek woon kunnen we evt ook daar nog even ene kop koffie doen!
@Sjaak @GiveMeYourDough ik ben er ook benieuwd naar!
Wat vinden we hier van double weave vintage mesh weer is wat anders dan een gewone mesh.
Ik vind het wel geslaagd
Ik zie er naar uit Stefan! Ben nog steeds erg trots dat ik onderdeel mocht zijn van dit mooie verhaal!
@Sjaak en @GiveMeYourDough helemaal mee eens . Ben gek op dat antraciet wat tussen door komt. De geweven mesh is wel gaaf Sjaak! Wel iets druk vergeleken met het horloge zelf maar vind hem er wel bij passen.
Dankje
Vind het erg geslaagd zelfs nu, al moest ik toen de band er net op zat ook even wennen, band heeft een mooie matte finish al met al weer zeer geslaagd