Maar even proberen op de grijze caouchouc band die normaal op mijn Precista prs-18 zit.
Ook leuk.
Had dezelfde canvas geprobeerd maar dan in het donkergrijs maar dat staat hem niet.
Misschien iets met een fijn rood of blauw lijntje en dan de secondewijzer vervangen door één met een kleurtje.
Dat zou wel tof zijn denk ik.
Ik zou bij dit horloge geen wijzers vervangen.
Het nonderjuu geen Amphibia
Haha. Het schijnt ook lastig te zijn bij de Miyota’s las ik.
Gelukkig maar in dit geval😉
Waar heb je de grijze canvas vandaan als ik vragen mag ?
Die zijn van Hadley Roma. Zijn geloof ik lastig te verkrijgen in NL.
@GiveMeYourDough ik verwacht op korte termijn (helaas loopt het al een week uit) naast de stalen banden ook enkele andere lederen, rubberen/siliconen en mesh banden. Zodra ze er zijn deel ik de foto’s hier. Wellicht zit daar voor jou nog wat moois tussen, al is het maar qua inspiratie .
@andrepost die grijze staat hem eigenlijk ook prima als je het mij vraagt. Al vind ik de blauwe wel een paar tikkies mooier haha
Gaat me net zo, de blauwe zit er al weer op
Ben echt benieuwd naar de stalen banden
Wij dragen de brunmontagne’s dagelijks heerlijk horloge. En wat ik wel een bijzonder puntje vind om te noemen. De zwarte die mijn vrouw draagt heeft echt nog geen krasje. Dit terwijl ze echt nergens op let ze draagt hem letterijk volgas. Ik was wat bang dat het zwart snel zou beschadigen maar totaal niet.
@andrepost goede keuze!!
@Synn7 haha ik stiekem zelf ook… Zie er erg naar uit iig!
Leverancier heeft wat vertraging dus ik hoop dat ik volgende week de foto’s kan delen…
@bas174 Aah dat is leuk om te horen Bas!! Nou helpt het misschien dat de zwarte kasten ook een geborstelde bezel hebben, valt het sowieso minder op denk ik . Of misschien is ze er stiekem toch erg zuinig op haha!
Die van mij ook niet. Was daar ook bang voor maar het lijkt mee te vallen
Ja de coating is gewoon echt goed gedaan.
Heeft de zw/zw deze blauwe sunburst ?
Oh wacht, zie het al, dit de SS/blauw…
Haha inderdaad! Het was redelijk donker waar ik de foto maakte