Ook mooi Hein, erg mooie mesh ook, staat m goed!
Die is er ook niet meer op dit moment .
Toevallig zag ik dat Hein hem probeert te verkopen, dus dat komt hem wel mooi uit denk ik haha!
Hahaha win win?? de vorige eigenaar heeft deze band volgens mij via Pascal zelf kunnen regelen uit een test restant dacht ik…
Topper! Staat niet op de website dacht ik…
Klopt, deze band had Pascal nog liggen uit een test (begreep ik van de vorige eigenaar)
Dat klopt. Hij heeft er ook erg lang van genoten zie ik wel . Ach, alleen maar prima. Kunnen er alleen maar meer mensen ervaren hoe het horloge is haha
Ik had er 2, 1 is bij @anon53002072EV in goede handen, de andere is nu even bij Hein!
Overigens ben ik wel van plan deze op termijn uit te gaan brengen.
Ik heb hem via een ruil verkregen inderdaad. Ik vind hem erg mooi, maar het is niet helemaal mijn stijl. Ik ben meer van de duikers…
@HeinW prima toch! Heel eerlijk… De eerste keer dat ik iemand zijn horloge te koop zag zetten, was dat echt wel een dingetje voor me haha. Echter, die persoon is nu nog een top ambassadeur voor me en degene die hem overnam bestelde er gelijk 1 bij en gaf een mooie review. Kortom, laat ze maar lekker rond gaan haha.
@HorlogeOpa, dat hoor ik graag!
Haha dat kan ik me best voorstellen! Als mensen me on mijn mening vragen zal ik geen negatieve revieuw geven, het is echt een leuke klok voor het geld! Zoveel mensen zoveel meningen…
Heel, heel erg content mee.
Is nog niet 1x eraf geweest!
Mooie foto’s weer mannen!!
Lekker stoer, hij kan veel hebben!