Show je Casio

He Maat,

het begint te lopen! Er zijn toch meer mensen die een casio hebben en hem zeker waarderen…ik heb me gisteren rot gezocht…ik weet dat ik er een of 2 heb…die oudjes vanuit het begin…maar je kent de situatie nu…en ze liggen waarschijnlijk ergens al in een doos…

Groet en fijn weekend je maatje


Voor de liefhebbers hebben ze bij de kijkshop nu de edifice in de aanbieding voor net geen 7 tientjes.

Casio Wave Ceptor

mooi,die Gulfman:~

De G-Shock GW-M5600 heb ik sinds een aantal weken in bezit

1 like

Het design en de band vind ik erg stoer, past goed bij een G-shock.

Bleek een pulsar en een casio te zijn.

ik was toch wat foto’s aan het maken voor marktplaats dus deze ook maar even vastgelegd.

Hij knipperde heel erg met z’n oogjes want hij had al heel lang geen daglicht meer gezien :wink:

1 like

Ik zou deze nog moeten hebben ergens in huis maar ik ben hem al heel lang niet meer tegengekomen.
Hij is destijds (ca 1978) van mijn vader geweest en ik zat er zo vaak naar te kijken en de schaatstijden op te nemen dat ik hem uiteindelijk maar heb gekregen van hem.

Overigens op deze site gevonden:
http://raredigitalwatches.com/
. Misschien heeft iemand er hier iets aan.

Maarten

Maar even opfrissen dan maar weer? Vast wel meer hier toch naast alle mechanischr horloges?:sunglasses:

1 like

…anderhalf jaar later…

Huh? Verhip foto wordt gedraaid ineens.

1 like

Gekkenhuis! Wel een verrekte leuke aanschaf voor mijn schoonvader, toen hij een voordelig sportief horloge vroeg met redelijke waterdichtheid. Draagt hem nooit dus teruggevraagd :smile:

1 like

Omdat luxe niet altijd even leuk is

3 likes

Ik heb er ook een paar.:yum:

1 like

!

90s😁

3 likes

1 like

Ha horlogekenners,
Het horloge op deze foto heb ik 10 jaar geleden van een klant gekregen uit dankbaarheid nadat ik hem een nieuwe Suunto Ambit had verkocht (werkte toen als student bij Bever). Vanmorgen vond ik m terug, nieuwe batterijen erin en hij doet het weer!
Maar kan iemand mij meer info over dit horloge geven?
Heb flink gezocht naar een manual oid maar niets gevonden. Het is een Casio pro trek prt-40u.
Ik vind het een tof ding maar weet er weinig van.
De originele band heb ik ook nog overigens.

1 like

Het is een bijzonder modelletje!


Met marmeren effect dial.
De blauwe en zwarte mdv-106.

Casio Edifice binnenkort in de blauwe gedeelte. Bij belangstelling graag pbtje.

1 like