eigenlijk jammer, kun je de secondewijzer er niet bij zoeken en op laten zetten?
Deze stond al een tijdje op mijn lijstje onlangs hier over kunnen nemen.
Lijkt best groot maar draagt heerlijk!
Overigens laatst ook deze leuke Certina brochures uit '59 en '60 op de kop getikt.
Heerlijk lees en kijkvoer!
Jup, weet ik maar de as waar de wijzers op zitten is niet meer zoals die geweest is, dus die zou ook vervangen moeten worden. Zou een totaal van €73 zijn.
Geinig
Aan de reacties te zien zijn veel mensen het oneens met het feit dat Certina een ondergeschoven kindje is, waar ik mij bij kan aansluiten. 3/9 horloges die ik heb is van Certina
Lekker triootje, vooral die metdie groene accenten
Het lijkt op de foto bijna mintgroen helaas, maar “live” is het gifgroen, daar viel meteen mijn oog op, ondanks alle andere horloges die eromheen stonden.
Ik heb deze alweer een poosje. Mooi blauw, past bij jou,
zegt de huisgenote dan weer als ik hem draag.
Mooi horloge, ik heb de zwarte automaat gehad maar wel even een eigen plaatje erbij doen anders geloven we je niet
Op verzoek, heet van de pers zogezegd.
Gaat niet meer weg.
Overdag de Steinhart en s,avonds de Certina.
Hoe goed wil je het hebben.
groet
Veel mooier dan zo een gerendered plaatje, zelfs als de plaatjes niet scherp zijn
Prachtig, ik heb hem ook gehad maar net te groot voor mij helaas, die nieuwe is zoooooo mooi. Ik zou hem graag gehad willen hebben als die max 39mm zou zijn. Toch 1 van de mooiste duikers en heel erg ondergewaardeerd. En alleen maar omdat men het merk te weinig aanzien vind hebben.
Gewoon een prima merk met value for money
Ik zal in het openbaar even mijn excuses maken aan @Flip over de onscherpe foto opmerking.
Zojuist krijg ik namelijk van hem een PB met “oetlul” en de link naar de post…
Fijne zondag Flipke :
Oke…ik kreeg ook zo een soort PB over mijn ‘batterij’ opmerking lekker volk hier tegenwoordig ?