Show je Certina

Hello you all

12 likes

eigenlijk jammer, kun je de secondewijzer er niet bij zoeken en op laten zetten?

1 like

Maar die hoort er wel op. Zoals @pietman zegt, gewoon een secondewijzer laten plaatsen.

1 like

Deze stond al een tijdje op mijn lijstje onlangs hier over kunnen nemen.
Lijkt best groot maar draagt heerlijk!

7 likes

Overigens laatst ook deze leuke Certina brochures uit '59 en '60 op de kop getikt.

Heerlijk lees en kijkvoer!

8 likes

8 likes

Jup, weet ik maar de as waar de wijzers op zitten is niet meer zoals die geweest is, dus die zou ook vervangen moeten worden. Zou een totaal van €73 zijn.

1 like

Oeh, kek kleurtje

Nieuw, niet van mij!

5 likes

Geinig :stuck_out_tongue_winking_eye:

Aan de reacties te zien zijn veel mensen het oneens met het feit dat Certina een ondergeschoven kindje is, waar ik mij bij kan aansluiten. 3/9 horloges die ik heb is van Certina :wink:

6 likes

Lekker triootje, vooral die metdie groene accenten

1 like

Het lijkt op de foto bijna mintgroen helaas, maar “live” is het gifgroen, daar viel meteen mijn oog op, ondanks alle andere horloges die eromheen stonden.

2 likes

Ik heb deze alweer een poosje. Mooi blauw, past bij jou,
zegt de huisgenote dan weer als ik hem draag.

8 likes

Mooi horloge, ik heb de zwarte automaat gehad maar wel even een eigen plaatje erbij doen anders geloven we je niet :wink:

2 likes

Op verzoek, heet van de pers zogezegd.
Gaat niet meer weg.
Overdag de Steinhart en s,avonds de Certina.
Hoe goed wil je het hebben.

groet

7 likes

Echte horloges hebben geen batterij :wink:

Hier mijn 2 Certina Diver"s.

10 likes

:+1: Veel mooier dan zo een gerendered plaatje, zelfs als de plaatjes niet scherp zijn :wink:

Prachtig, ik heb hem ook gehad maar net te groot voor mij helaas, die nieuwe is zoooooo mooi. Ik zou hem graag gehad willen hebben als die max 39mm zou zijn. Toch 1 van de mooiste duikers en heel erg ondergewaardeerd. En alleen maar omdat men het merk te weinig aanzien vind hebben.

Gewoon een prima merk met value for money :+1:

2 likes

Ik zal in het openbaar even mijn excuses maken aan @Flip over de onscherpe foto opmerking.
Zojuist krijg ik namelijk van hem een PB met “oetlul” en de link naar de post…

:joy::joy::joy:

Fijne zondag Flipke :+1::

1 like

Oke…ik kreeg ook zo een soort PB over mijn ‘batterij’ opmerking lekker volk hier tegenwoordig ?

1 like

Hij flipt een beetje door onze @Flip

1 like