Show je Certina

Ik heb de DS Action met de datum op de zes. Fijn horloge; ik vind die “blanco” bezel wel wat hebben, en de wijzerplaat vind ik gewoon mooi voor een horloge in deze prijsklasse.

Foto?

Gewoon even naar boven scrollen :stuck_out_tongue:

1 like

Ook fraai maar ik vind het andere model mooier

1 like

Ze hebben allemaal wel wat … het blijft een mooi merk.

7 likes

Zeker weten! Op dit moment geen Certina meer in de collectie maar dat kan zo veranderen.

2 likes

Een mooi merk idd!

Ca. 1 maand in bezit en aangenaam verrast door z’n looks & feel👍

13 likes

Mooi model met drie hoekig indices.

1 like

Wat een plaatje! Één van de beste horloge aankopen so far :sunglasses:

18 likes

Ik kwam deze tegen op mesh! Ik ben eigenlijk meteen verkocht!
Hoe draagt dit uurwerk? Bevalt hij? Wellicht zou dit wel eens een mogelijk nieuwe aankoop kunnen zijn!

1 like

Ik heb ‘m nu een kleine twee weken in huis en eerlijk gezegd heb ik vrijwel niks anders meer gedragen :grimacing:
Hij draagt heerlijk en je kunt dus wel zeggen dat hij goed bevalt!
Bovendien de beste bandenswapper die ik so far heb gehad, bijna alles staat ‘m en in 20mm is meer dan genoeg te vinden.

Ik wil het liefst 40mm of kleiner, maar die DS PH200M blijft maar naar me roepen. Hij zou voor mijn pols eigenlijk te groot moeten zijn. In de praktijk viel het echter heel erg mee. Dat helpt niet… De nieuwe blauwe variant ziet er ook erg verleidelijk uit!

Vooralsnog is dit mijn enige Certina, maar wie weet…

10 likes

binnenkort zet ik hem op staal

4 likes

Heerlijk horloge om te zien en te dragen maar twijfel toch of ik deze niet in de verkoop gooi om muntjes vrij te maken voor een ander horloge :frowning:

9 likes

Gewoon doen! Ik heb hem na aankoop, afgelopen winter, ook bijna twee weken onafgebroken gedragen. Ik heb een smalle pols, 17 cm, draag vandaag een 34 mm oud chronootje wat ook prima past, maar de Certina draagt, ondanks dat hij in eerste instantie groot lijkt prima!
Nu meer in roulatie, maar nog altijd een feestje als hij ik hem weer draag!

Heb je de mesh variant of de gewone? Might be interested…

1 like

Certina / Rado DS Diamaster Tiger Eye

Een horloge van meer dan 40 jaar oud.
Een hardheid van 8.2.
Tungstenstaal heeft zich bewezen. Tigereye dial met prachtig opgelegde logo’s en zwevende indice’s…
Facetgeslepen saffier.

Certina en Rado zouden weer eens moeten samenwerken.

25 likes

PB’tje gestuurd :slight_smile:

1 like

Vind deze echt geweldig. Zijn deze nog vindbaar? Of super zeldzaam

1 like

Ik heb ze geprobeerd te zoeken. Dat is wel een beproeving van je geduld. Ik zal met je meekijken iig

2 likes