Show je Certina

Mijn Certina Club 2000. Een model dat je volgens mij niet zo veel ziet.

5 likes

Die prijs is niet reëel inderdaad. Zeker met die imo lelijke wijzerplaat.

Oude DS van mijn vader. Heeft pas beurtje gehad.

3 likes

Heb een heel rijtje Certina’s gehad… Allemaal verkocht toen ik definitief op een hoger segment overstapte. Van twee daarvan heb ik soms nog wel een beetje spijt… :disappointed_relieved:

Certina Bristol 228…

… en een 14k Blue Ribbon…

8 likes

Mijn 2 favorieten Certina’s op het moment…
(ik hou niet van datums op half vijf en dat is nogal vaak het geval bij Certina…)

Wie 1 van de 2 heeft, en er vanaf wil, mag me altijd berichten :slight_smile:

1 like

Deze kort geleden overgenomen, gaat nooit meer weg. Al was het maar omdat dit mijn eerste horloge is waarvan mijn vrouw even stil werd.

5 likes

Wat een beauty!

Hou op, anders slaap ik vannacht niet… :sleepy: :cry: :sob:

[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/20151014_155702_zpsoajvntq6.jpg.html][/URL]

Sinds kort in bezit en verbaast mij enorm vwb prijs-kwaliteit verhouding. :+1:

5 likes

Sorry, is een klein graaltje van mij :wink:

Via het forum :smiley:

fijn weekeinde alvast

Gerard

6 likes

Heb hem verkocht aan een Duitse zaak voor vintage horloges en sieraden, maar die heeft hem al een tijd geleden verkocht… Hopelijk vind je vroeg of laat een tweede (deze was nagenoeg in nieuwstaat)! :grinning:

1 like

Van Certina heb ik er één: deze Cetronic.

3 likes

Nu met nieuwe beze!!! Love it

3 likes

Fijn, degelijk en apart

8 likes

What’s under the dome of a turtle ?

10 likes

Tijdje geleden een Argonaut gekocht. Pracht klok. Was er gelijk verliefd op. Mooi bandje voor gekocht en nu is het één van mijn favorieten. Er zijn al een aantal Certina’s voorbij gekomen die ik op mijn wish list ga zetten.

9 likes

Prachtig horloge, bijna in staat om ook op zoek te gaan voor het aanschaffen, echter houd ik me nog netjes aan mijn “even niets meer kopen” :slight_smile: . Ben nog altijd erg blij met mijn 3 certina’s, merk alleen wel dat de DS Classic weinig gedragen wordt. De DS Podium blijft mijn favoriet van de 3 (ondanks quartz).

Dit is mijn LCD Certina, ik heb nog wel ergens ééntje liggen, een handopwinder.

2 likes

Ik krijg nog een vintage Certina stalen band binnen met in de sluiting nummer "6326"gedrukt. Iemand interesse? Duurt nog wel even voordat hij binnen is :slight_smile:

2 likes