Show je duikhorloge / duiker / duikers! (Liefst bij/in/onder water.)

7 likes

9 likes

Crosspost vanuit het “flipper it forward” topic, de Turtle!:raised_hands::raised_hands:

11 likes

:sweat_drops:Baltic Aquascaphe :sweat_drops:


14 likes

Net me kans gemist, aqua gym met de 14060m. Volgende keer een plaatje

2 likes

9 likes

10 likes

10 likes

Groetjes uit Tulum, Mexico :mexico: :sunglasses:

11 likes

Foto uit het archief…

6 likes

Leuke foto.

Thanks :pray:t2:. Hij lijkt onder water genomen terwijl hij in werkelijkheid op het koraal ligt vlak voordat er een golf overheen spoelt.

1 like

11 likes

6 likes

Iets te koud om nog dichter bij het water te komen :cold_face:

5 likes

Zoals sommigen misschien weten ben ik het afgelopen half jaar in Suriname geweest. Ik heb daar twee duikhorloges aan een uitgebreide praktijktest onderworpen.

Ten eerste mijn eigen Maen Hudson Mk 2 op een goedkope nylon band van Amazon. Mee gezwommen in de Surinamerivier, de Marowijne en het gewone zwembad van North Resort. Niets te klagen, heeft zich kranig geweerd. Dat bandje was trouwens helemaal een vondst. €20 met een gesp die het alleen al waard is.

Daarnaast had ik de Seestern mee van een forummer hier. Een heel ander ding, groter en zwaarder, vooral ook op schakelband. Ook een perfecte goedkope beater om dit mee te doen. Voor mij was dit wel echt aan de limiet qua grootte maar dat is gewoon mijn pols. Deze heeft ook de rivier en het zwembad gezien en gevoeld.

8 likes

15 likes

Nice!

1 like

Van iemand met misschien wel het mooiste horloge van dit forum (en ditto foto’s), zie ik dit als groot compliment. Thx!

1 like

Dankjewel Paul voor je mooie woorden! :ok_hand:t3:

1 like