Show je duikhorloge / duiker / duikers! (Liefst bij/in/onder water.)

Geweldig, leuk om te horen! 50 worden is natuurlijk wel een speciale gebeurtenis.

Nou je bent sinds vrijdag 22 jaar ouder dan ik dat ben, dus ik hoor het al.
Ik trek vanmiddag even een paar pilsjes los om er nog snel van te genieten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

7 likes

10 likes

10 likes

Kijk dat is nou het echte werk, hop in het water met die divers ! Even checken of ze echt waterdicht zijn. Ik vind eigenlijk dat zo’n test en foto van al die divers op horlogemarkt moeten staan. Zo niet dan verkoop je geen echte diver.

4 likes

Top klok! Heerlijke beater met een eigen smoeltje. Geniet ervan!

Dichtbij het water in ieder geval😊

1 like

Huh, dit lijkt totaal niet op een Citizen… :scream:

1 like

De oudste is hooguit een paar jaar oud, en ik geloof gelijk dat het zeer bevrijdend zal zijn, maar toch…
Ik zal het eerst even met mijn psychiater overleggen. :wink:

2 likes

4 likes

:joy::joy::joy:
Volgende keer luisteren naar mij hè?

1 like

Heb niet alleen maar Citizen🖒😂

Nee nee ho ho.
Op de PADI Turtle vind ik de jubilee band toffer staan. Maar bij deze klopt het net niet.

De SKX wordt er te langwerpig van, maar ik denk dat het komt omdat ik de super jubilee al een tijd heb hangen aan een SKX met DD saffier. Dat horloge lijkt ook 2mm breder als ik ze naast elkaar leg :sunglasses:

Dus nee, luustern doe ik nooit :laughing:

1 like

Welnee man.

4 likes

Welja man. Ga die fles opdrinken :tropical_drink:

In mijn beleving dus wel :v: Ik hou niet van een tonneau SKX

2 likes

Ah ik zie het. Ja op die mijnwerkers polsen wel ja.

1 like

Even kijken of @Arie_Kabaalstra het een beetje herkent.

4 likes

It Rea klif, da’s hier “om de hoek”… als je daar nog eens bent… laat het even weten… zorg ik voor koffie…

Dat komt goed! Nou moet ik zeggen, ik ben daar altijd in de buurt. Ik woon er maar 25 minuten vandaan. :slight_smile:

biste ek yn oprjochte frys?..

1 like