Show je "duizend in een dozijn" horloge

Helaas niet in mijn assortiment :wink:

:ok_hand:
Mooie voorbeelden, maar de mooiste heb je niet scherp. :wink:

Sorry

7 likes

7 likes

Jij bent wel heel streng… Ik zou zeggen dat alleen de speedmaster eronder valt

1 like

Dacht hetzelfde, de doxa zie je niet heel veel hier op het forum bijvoorbeeld

1 like

8 likes

4 likes

3 likes

2 likes

2 likes

Je moet weten dat ik van ver kom :innocent:. Een jaartje geleden bestond mijn verzameling voor 50% uit ‘de enige op HF’- topic horloges. Dan zijn dit al vaak voorkomende modellen/configuraties. :man_shrugging:

1 like

Ik snap je ook wel aan de ene kant hoor. Heb immers 2 vd 4 horloges die je hebt geplaatst :joy:

1 like

Speedy en doxa? Ik denk dat dat een van de meest voorkomende combinaties zijn die onder HF leden in bezit zijn. Mss moeten we daar maar eens een topic/poll voor aanmaken.

1 like

Sarb017 en Doxa. Ben voor ‘de andere’ veel voorkomende omega gegaan: de smp300 :sweat_smile:

1 like

Hier zijn er naar mijn beleving een miljard van, ook op dit forum. De Shunbun en Cartier zijn populair om design redenen, de SBGX is volgens mij populair omdat het gewoon één van de beste horloges die je voor geld kunt kopen. De Ferrovie dello Stato is een forumlievelingetje wat diverse mensen graag posten.

8 likes

Pfoe. Stuk voor stuk wel fantastische horloges zeg.

1 like

Laat ik drie van die “duizend in een dozijn” horloges hebben :smile:

Een afgezaagde Submariner :roll_eyes:

Een uitgekauwde Speedy :unamused:

En zo’n slaapverwekkende Explorer :sleeping:

Heb eerst nog aardig wat andere horloges moeten flipperen voordat ik erachter kwam dat ik echt een voorkeur heb voor saaie, weinig originele horloges. Heb nu ook weinig meer op het wensenlijstje staan en ben niet van plan iets uit de huidige collectie weg te doen. Dit zijn blijvers :grin:

8 likes

Wat een saai k*t leven moet jij hebben! :wink:Ik kan hier alleen maar van dromen

1 like

Ja, echt verschrikkelijk. Vind het ook een straf om 's ochtends te moeten kiezen tussen deze clichés in m’n horlogedoos :laughing:

Thanks :pray: Toen ik met deze hobby begon (met een Seagul chrono en een Sarb33) had ik eerlijk gezegd ook niet gedacht dat ik ooit zo’n collectie zou hebben. Je zou kunnen zeggen dat het een beetje uit de hand is gelopen :grimacing: Maar dat is bij wel meer HFers het geval :rofl: