Show je duurste horloge!

Af en toe komen er foto’s voorbij van leden waarbij je prima kunt opmaken waar hij/zij woont… Niet dat ik er wat mee zou doen, maar ergens schrik ik dan wel (plaats ik ook dit soort foto’s zonder nadenken :scream:)…

1 like

Inderdaad, ze zin van dit topic ontgaat me volledig. Mooiste, leukste, fijnste, handigste…. Maar Duurste?

2 likes

18k goud, ja zo kan ik ook ver plassen :joy::joy::+1:

Dit topic had een stuk leuker geweest wanneer we het echt over “duurste” hadden. En mensen lieten zien wat hun afschrijvingsknallers waren.

Jij snapt het. Ik heb ook een horloge dat onbetaalbaar is. Waarde 100 euro. Het gaat om emotie en niet de prijs.

1 like

Zo iets dus

6 likes

Wie weet staat Royalvirgin ineens voor je neus, nou dat zou schrikken zijn

Daar hebben we toch het auto topic voor :joy::+1:

1 like

Dat is nou net het enige waar ik wel eens wat op heb verdiend. Door toen ik in de US woonde een auto te kopen en die later met 30k op de teller voor meer weer in Nl te verkopen :joy:

1 like

Ik heb niet echt dure horloges, ik kan me zelfs na 15 jaar horloges nog steeds niet over de € 2,5k -ish drempel zetten, dit is wel een beetje de ‘top’ van de afgelopen 2 jaar:

Ik denk oprecht dat ik net zo veel, of mischien wel meer plezier beleef aan mijn goedkopere (onder de € 500) horloges.

18 likes

Well done! :joy::+1:
Dat is pas echt knap.

1 like

Is eigelijk ook meer dan genoeg. En moet je eens kijken wat een mooie horloges je daarvan kunt kopen.

Bij mij liet het wat uit de hand. Even wat downgraden.

3 likes

afbeelding

1 like

Pfoe, weet je wel wat het heeft gekost om die 30k op de teller te zetten. Dat heeft flink wat geld gekost, of heb je dat ook in rekening gebracht?

afbeelding

2 likes

Benzine is niet zo duur daar. En de auto was in NL 3x duurder dan in de US. Dus dat kon wel uit :slight_smile:

1 like

Mijn twee duurste horloges. De rest is quartz en draag ik nooit meer. (gold plated seiko en chronograaf).

4 likes

Bijzonder bandje op de Omega!

Deze twee :ok_hand:t2:

7 likes

33.3

9 likes