Show je duurste horloge!

Ben normaal geen Breitling fan. Maar man man, dit is me wel een mooitje! Referentie…?

1 like

Dankjewel! :blush: RB012012/BA49.

1 like

Dat kopje koffie kost meer dan je horloge geloof ik! :smirk:

7 likes

Jeps… indien niet…dan niet :blush:

19 likes

Ken het merk en type niet?
Lijkt Russisch?

18 likes

Tja, deze titel gaat naar die van mijn vrouw. :slightly_smiling_face:

16 likes

Niet alleen wat betreft horloges verwacht ik :sunglasses:.

1 like

Hierbij mijn 16610 LV flat four.

21 likes

Ik weet eigenlijk niet welke kostbaarder is? Voor mijn gevoel zakt de Daytona in prijs en stijgt de flat four. Enfin, ik doe ze toch niet weg.

14 likes

12k schoon aan de haak voor dit klompje staal;

9 likes

Wat een geld he!!
Even rationeel gezien, slaat werkelijk nergens op waar wij mee bezig zijn!
Serieuze zakken met geld voor een horloge uitgeven.
Ons verschuilen achter het hokje “hobby” of dat de waarde behouden zal worden of zelfs kan gaan stijgen.

Over geld praten is soms een beetje not done op dit forum maar bakken vol uitgeven is geen probleem.
Niks is te gek zolang we het maar niet benoemen.

Wij hebben vrienden in de USA en die maken totaal geen ding van geld.
Wat voor werk doe je en wat verdien je daarmee is schijnbaar daar een geheel normale vraag.
Mooi horloge, wat heeft die gekost is precies zo een vraag. Dood normaal.

Wanneer je NIET over hoeveel praat of vraagt is eerder raar.

Ik vind dat ergens ook dat het gewoon moet kunnen, ik zelf zal nooit over waarde of hoe duur praten om te showen oid maar gewoon omdat er een waarde en kostprijs aanhangt en ondanks dat ik het eraan uitgeef er eigenlijk wel iets van vind. Het de discussie altijd wel waard vind want jij vind dat bedrag precies juist voor een product en ik bijv weer niet.
Maar helaas, dit past niet op ons forum thuis… Dus laten we dit maar achterwegen.

Tof dat je de 12k er bij post, wat een geld en wat een prachtding tegelijk!

7 likes

Das makkelijk, gekregen voor m’n 50ste verjaardag van m’n lief :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Tjonge. Dat is werkelijk een horloge wat ik nog nooit gezien had. Een 1665 neem ik aan? Met tophat?

Of is het een 1680 met een verkeerde dial?

:beers:

11 likes

Hoe bedoel je ?

1 like

Gelet op de topic titel dacht ik; zet het er maar bij :sweat_smile:

Rationeel gezien is het inderdaad te zot voor woorden! Maar o o o wat geniet ik er van als ik mijn horloge’s zie en draag. Vrienden die er niets mee hebben snappen het niet. Maar die kopen dan weer een nieuwe caravan :see_no_evil: Ieder zijn ding!

Leuke anekdote bij deze aankoop; toen het moment van betalen aangebroken was… ik vroeg aan die verkoper; wat kost hij eigenlijk… je had zijn kupke moeten zien…12k waard die blik van hem :joy: Nee grapje zei ik tegen hem.

En daarbij; geld maakt niet gelukkig! En ja ik snap dat als je elke maand de eindjes aan elkaar moet knopen kak is, maar dan koop je geen dure horloge’s lijkt me.

2 likes

De prijs kwaliteit is niet top. Vind hem duur. Voor hetgeen je krijgt.

Niet minder mooi hoor.

:sunglasses:

1 like

Misschien de Citizen NY… huppeldepup proberen dan

Is de tegenhanger

1 like

Dacht het niet. Ga gewoon voor Zwitsers.
Heeft toch een ander gevoel. :grin:

1 like