ik hou hiervan!!
Heerlijk die overdaad aan mooie details, dat goud, dat, dat, dat, ja gewoonweg heerlijk.
Deze is zo ongelooflijk mooi icm dat bruine leder met croco motief.
Thanks. Ik heb de band op maat laten maken in Singapore, waar Hermès ook de banden vandaan haalt (via Instagram gevonden). Niet goedkoop maar mat kastanjebruin alligator, helemaal volgens eigen specs, met mijn initialen aan de binnenkant: mooier wordt het niet. Fantastische kwaliteit die gewoon bij zo’n horloge hoort. De originele blauwe alligator is ook mooi maar dit past net iets beter bij het roségoud.
Heerlijk 

Holthinrichs! Super! Ik heb het al lang in het vizier maar twijfel nog over de afwerking. Het 3D printen is heel gaaf maar maakt de tekst wat rommelig. Wat zijn de plussen en minnen volgens jou?
Voor de volledigheid: met echte klaauw en Engelse tekst…
Heeft de kist moeten verlaten mede door mijn slechter wordende ogen 
Dank.
Indien je gladde afwerking zoekt die onder de macro lens overeind blijft ten opzichte van een high end zwitsers horloge, ben je aan het verkeerde adres.
Hij draagt heerlijk licht, de wijzerplaat is perfect in balans (inclusief de wijzer lengtes), en de lugs geven echt een art deco kunst gevoel. Hij wint het nog altijd van mijn JLC en IWC. Alles klopt gewoon wanneer je er naar kijkt! Dat het uurwerk ook nog prachtig is afgewerkt is een bonus, maar de plaatverhoudingen en de lugs zijn de echte win punten.
Nee hoor, ik doelde meer op hoe de afwerking lijkt zonder vergrootglas, loep, macrolens etc. Dus met de “naked eye”. Ik vind het steeds meer een geslaagd ontwerp die zeker stand houdt tussen de andere merken en ontwerpen. Ik geloof zelfs dat Ming nog beschuldigd werd van het “jatten” van zijn ontwerpstijl.
Zonder vergrootglas houdt hij zeker stand! Alles wordt met de hand afgewerkt tot een geweldige standaard. Dit is mijn horloge voordat het in elkaar werd gezet. Deze foto is met een goede camera gemaakt en zo zie je ook dat de afwerking prachtig is.
Je moet gewoon een keer bij Michiel langsgaan wanneer de tijd het weer een beetje toelaat. Dan kun je zien met hoeveel passie hij de horloges ontwerpt en afwerkt. De bewust ruwe variant van de Ornament 1 is trouwens ook echt bijzonder.
Het is niet alles goud wat er blinkt alhier 
Het is bij jou bijna de omgekeerde wereld. Ieder normaal mens heeft een gouden horloge en RVS kranen. Maar jij hebt gouden kranen en een RVS horloge. Heel bijzonder.