Die vind ik niet lelijk! Alleen dat mesh bandje krijgt van mij geen like. Hier moet een leren band op vind ik.
Zeker!
Barbaar!
Ik ook
Bedankt, @PeterPG!
Oorspronkelijk komt het horloge overigens op een suède band, maar ik vind 'm op mesh net iets robuuster. Oh, is dat überhaupt mogelijk met mesh?
Jawel!
Mijn Garmin is de perfecte beater voor dit topic. Ik sport graag (hardlopen/fietsen) maar vind het ook wel prettig om achter mijn laptop geen horloge met stalen band te dragen.
Prachtig horloge, deze heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Echt een origineel ontwerp, heel mooi, dit gaat voor mij de nieuwe grail worden…
Wellicht de banaangele lume? Lijkt wel een Mumbai Special zeg…
Gedeelde smart…
Is geen beauty maar vind dit gewoon hele grappige horloges…en met de prachtige Indiglo en waterbestendige leren bandje draagt hij ook nog niet verkeerd…heb ook de gehele zwarte van deze en die zit op een rubberen bandje die van alle rubberen bandjes die ik heb gehad deze het lekkerste zit,draagt
@PeterPG Leuk topic trouwens
Je zegt het. Blij dat iemand het ziet.
Dacht dat het al was omdat het een Rolex was…
Likes wat zijn dat?
Ik kijk nooit naar likes. De enige horloges die ik heb en op het forum post zijn een Snowflake en een Speedmaster… Dat zijn wel een beetje de minst niet-gelikete horloges op de planeet denk ik. Wel leuk topic!
Geen idee waarom deze zou moeten onderdoen voor de Casio’s… Dit is ook een stoer ding
Is zo . . Deze vanwege een reden gekocht toen… technisch…Ik zocht een een horloge waar ik in compleet donker alarm of timer kon instellen…Bij Casio gaat het lichtje steeds uit…bij deze kan je instellen dat bij iedere druk op alle knopjes het licht aanblijft…dus kan je in compleet donker je horloge instellen…ik weet het …beetje vreemd