Show je Panda/Reverse Panda horloges

Wist niet dat je die Breitling hebt gehad. Lijkt me nochthans geen ex-materiaal.

3 likes

Timex Marlin Chrono

1 like

2 likes

2 likes

2 likes

Even een topic nieuw leven inblazen.

2 likes

Ha dit is 1 van mijn thema’s geweest in het topic themaweken en geloof mij daar werden heel wat Panda’s getoond van diverse merken :wink:

Tja en dat @Munkel zo reageerde snap ik wel een beetje, je had natuurlijk niet je Maen moeten posten in Rolex Only. De naam van dat topic spreekt voor zich :grin:
Geef je een like omdat je de moeite hebt genomen dit topic nieuw leven in te blazen :wink:

Kijk even in themaweken of je nu mee kunt doen, niet met een Maen natuurlijk. Gewoon even de inleiding lezen :+1:

Tijd voor een nieuwe knuffel voor zoonlief :sweat_smile:

2 likes

Ik vond de reactie nogal neerbuigend en typisch R. Ook was de post niet aanvallend en mijn foto ter illustratie. Maar ja, lange, gevoelige tenen. Dat zal me leren daar te posten.

Ik hou de themaweken religieus bij maar ik heb al een tijdje niets om te delen

1 like

Toch genoeg keus in gehad, oke in de zomermaanden doe ik eens in de 2 weken. Maar normaal gesproken iedere week :smiley:
Hoor ik wel vaker in Rolex Only, lange tenen. Moet zeggen dat ik daar geen last van hebt, moeten je wel leren kennen daar natuurlijk en het liefst als je ook een Rolex hebt.
Ik struin gewoon door het hele HF heen, dus overal vrienden :+1:

2 likes