Iemand nog interesse in dit setje? Is bijna een kant en klare skx. Saffier heeft een klein rafeltje aan zijkant.
Watch and Style bezel insert?
Ali! 17eu en met bakken Lume.
Een manier om de Prince Monster Dial zonder moeite te plaatsen… Vind alleen de kroon op die plek een beetje vaag
Zou eigenlijk wel willen weten waar die datumschijf vandaan komt… (rode 13 op zwarte achtergrond??)
? Rafeltje?
Had een saffier glaasje beschadigd met een te vaak gebruikte goedkope pers. Wonder boven wonder heb ik het krasje wat door een schroef wat uitstak weer perfect kunnen repareren met Polywatch wat totaaal niet werkt bij normale glaasjes… alleen de repair gebruikt en kras was kompleet verdwenen!
P.s. je kunt er ook de AR coating met gemak mee wegpoetsen…
heren… ik ben aan een modje gestart.
een heimdallr ski kloon (met nh35) waar ik wat DLW-modparts in wil.
wijzers en dial eraf en andere dia en wijzers erop.
nu zie ik dat de wijzers van DLW precies vlak vlak zijn en geen ‘hulsje’ hebben om rond de as te passen… dus ik krijg mijn uurwijzer niet vast … iemand een tip?
de ‘originele’ heimdallr wijzers passel wel weer na de dial-swap
Gaaf geworden
Heb je een linkje ?
dus lukt niet met de MM300 wijzers… jammer. had was zwart en rood teruggebracht op de wijzers. dan maar de originele heimdallr’s erop.
ben wel blij. veel beter die opgelegde indices ipv de vlakke geprinte plaat van heimdallr.
morgen komt een miltat oyster aan
Een miltat oyster op een heimdallr is toch wel een beetje als akrapovic op een golf diesel.
Ach. Ik kwam het tegen hier in de koopjeshoek.
Is voor in de zomer op terras. Beter dan zo’n jubilee
Ja.
Met dag is het een NH36
Ik denk dat je wat harder mag drukken om de wijzer erop te krijgen… snap je vlak/vlak ook niet echt
ik ben er van overtuigd dat Seiko HET merk is dat het meeste word gemod.
Hoezo gingen ze er niet op?