Nope, wat Proenski zegt
Maar inmiddels is al weer eea onderweg, Seikomod SKX kast met kroon op 3 en TopHat saffier… dat blijft mooi
Nope, wat Proenski zegt
Maar inmiddels is al weer eea onderweg, Seikomod SKX kast met kroon op 3 en TopHat saffier… dat blijft mooi
Hij komt hier vandaan, en zojuist deze gekocht waarvan ik vermoed dat het dezelfde is.
Hier komt de Wave vandaan, maar is dus zonder full lume geleverd.
Thanks!
Ik zat mij al te pletter te zoeken bij de bekende mod-shops
zit daar blauwe ar coating op?
leuke mod weten te bemachtigen hopen dat het formaat een beetje oke zit op mijn pols. dit is de skx023 ‘‘sub’’
Stop je maakt me jaloers
Ziet er goed uit
Die heb ik ook voorbij zien komen op ebay, volgens mij is dat gewoon een goedkope ‘‘hommage’’ met een aftermarket Seiko dial, die vervolgens met dikke winst verkocht worden.
En de dial is ook gewoon over de date heen geplakt.
ja. Dit is ook gewoon letterlijk een Sub kast en bracelet. Alles is sub behalve de dail. vandaar dat ik deze heb overgeslagen
Ik ben opzoek naar iets met zo’n soort dial in een skx, of sprd kast, met een top-hat safier.
ja de dail zelf is wel mooi hoor. die van mij is dan helaas niet zo mooi maar je ziet in iedergeval nog wel de SKX023 erin terug. Succes met je zoektocht. mocht ik iets voorbij zien komen dan laat ik het je weten
Je kunt altijd nog de dial wisselen.
Zodra ik tl-2 ben maar even een topic aanmaken om de boel te versnellen.
haha ja klopt. achja bekijk ik daarna wel effe. ben niet zo handig in wijzers eraf/erop doen.
Steek me de ogen niet uit