Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Soms moet je iets gewoon proberen…

1 like

Lekker knutselen met onderdeeltjes die ik nog had liggen. :upside_down_face: met veel dank aan @Mipnick voor de bizar mooie deal met de case :ok_hand:
(De linker. Rechts is niks nieuws aan)


Nh35 onder de full lume ebay plaat met black lume pilot hands van Namoki. Dit alles in een snk case.

Helaas laat m’n camera mij weer in de steek :sweat_smile:

4 likes

Tuurlijk kerel, haha. Anders lag hij toch te verstoffen :grin:

1 like

Even een hele slechte photoshop voor het idee, nogmaals fingers crossed haha:

4 likes

Even een iets betere foto :+1:

4 likes

Nog steeds wel heel blij met mij eerste mod/build…

5 likes

1 avond verder, weer 1 project af :smile: zo ben ik snel door m’n projecten heen :sweat_smile:

10 likes

5 likes

Heel dik

1 like


Day 6

2 likes

Een van de beste standaard combinaties wijzerplaat en wijzers, alleen jammer dat Seiko ze in een zwarte kast gestoken heeft.

8 likes

Yep, hij komt bij mij ook in de stalen kast.
Vandaag binnen gekomen :slightly_smiling_face:

1 like

4 likes

De wijzers zijn binnen! Let maar even niet op de secondewijzer (verkeerd op de plaat gelegd), maar het geeft wel een goed beeld van hoe het kan gaan worden: leesbaarheid is zo zonder glas wel goed gelukkig!

5 likes

Niet verkeerd, ik vraag met wel af of zwarte wijzers met blauw niet nog beter zouden staan. Als die überhaupt bestaan.

1 like

Je hebt helemaal gelijk, maar breguet type wijzers in het zwart (laat staan met blauwe combi) heb ik niet echt gezien in de zoektocht. Was al blij dat Lucius Ateliers deze wijzers heeft!

1 like

2 likes

Helaas!! Gebroken aangekomen :sleepy:
Zal een splinternieuwe bestellen :slightly_smiling_face:


(Bij 45 minuten ongeveer…)

1 like

Gvd, sorry man. Dacht dat het voldoende was verpakt. Zal er nog eentje sturen.

Ok thanks!, Dacht dat je er maar 1 had…

Deze luxe mod wil ik wel zonder breukje natuurlijk :sweat_smile:

Er komt een saffier glaasje op van One Second Closer , de OriFlamme. Met een hele lichte rode AR coating die je soms wel, soms niet ziet.:sunglasses: