Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Pas maar op met wat je besteld… volgens mij heb je al eerder iets zonder Seiko logo besteld maar met een vals logo gekregen toch?
Zonder logo vind ik het best grappig maar toch ook weer gek voor in een 300m duiker.

Skx voorzien van een nieuw nh36 uurwerkje inclusief een zwarte dag/datum…

So far so good… Totdat ik de seconde wijzer vernaggelde. :cold_sweat:

Heeft iemand nog een skx lollypop wijzer liggen die weg mag?

4 likes

Originele kost maar iets van 5 euro

1 like

Ow echt… Beter!

Waar haal jij ze dan?

Even een mailtje sturen wat je nodig hebt.

1 like

Jammer man! Gaat bij mij ook vaak fout helaas. Uren en minuten wijzer gaan prima maar zo’n secondewijzertje is gewoon veel te klein😅

1 like

Minutenwijzer lijkt iets te diep erop gezet.
Pijp moet eigenlijk niet uitsteken…

1 like

Hoe krijg je de tekst er ook al weer af???

Want met vind ik niks op deze plaat.

Hij steekt inderdaad ietsiepietsie uit.

Zal wel niet lukken, achtergrond lijkt me ook een lak of verf. Je zult die er dan ook mee afpoetsen…

Gewoon compleetje nieuw setje wijzers halen en opnieuw plaatsen. Heb je een paar reserve over :slightly_smiling_face: zal iets van 15 euro zijn ongeveer

(Of gewoon eraf halen en iets beter plaatsen en enkel de secondewijzer bestellen…)

1 like

Allemaal dikke wauw factor. :+1::+1:

1 like

Hi beste Seiko Modders,

Ik heb sinds enige tijd een prachtige Seiko SPB143 in mijn bezit. Elke keer kijk ik met veel plezier naar het klokje, maar soms begint het ook te kriebel om er iets op aan te passen. Zeker als ik naar de prachtige creaties hier kijk!

Nu kan ik weinig tot geen parts vinden voor een SPB143. Kennen/weten jullie goede bronnen en misschien modders binnen de EU die ik om advies zou kunnen vragen? :slight_smile:

Die is toch al af? :sweat_smile:

3 likes

Aan de andere kant… wat boeit het ook, ik verkoop toch niet.

Ok, je had het dus al besteld. Zolang je het zelf maar leuk vind toch? Maar zal hier als nep worden gezien denk ik, dus zullen we het wel nooit zien…

Omdat ik een midsized diver fijn vind zitten op zoek gegaan naar een SKX001,SKX003, SKX005 of SKX006 in goede staat (alle 4 midsized, 7S26-0010 zelfde formaat als SKX013)

Ik heb uiteindelijk een leuke SKX005 gescoord voor weinig. SKX013 coin edge bezel erop met een LCBI Pepsi Insert en een nieuw saffierglaasje is de bedoeling.

Ben benieuwd naar deze upgrade :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zo ziet de lelijke standaard bezel eruit, maar de wijzerplaat heeft wel iets leuks

1bfb84fa-499f-4b83-8da8-849f817482b1

4 likes

Dat is wel een serieus cool wijzerplaat zeg!

1 like

Die bezel is afgrijselijk.

Ja dat klopt. Die wordt daarom dus ook vervangen met een coinedge bezel…

Wat voor insert zet je erop?