Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Yobokies Fieldwatch wijzers in het wit zouden hier ook best goed op staan denk ik. Dan zie je de wijzers wat beter.

20220107_200507

Of de Aviator wijzers, als het een piloten uitstraling moet krijgen :slightly_smiling_face:

2 likes

Ja, die Aviator wijzers hebben wel iets! Thanks :+1:
Ik zou wel de afmetingen moeten checken.
Hetgeen ik aan de huidige wijzers zo tof vind, is dat de verschillende ringen worden aangetipt.

2 likes

Heel gaaf! Ik ben nog onbekend in modden, maar waar heb je de kast vandaan?

En een nep plaat als ik me niet vergis. Ik zou 'm ombouwen

Goed geslaagd hoor :+1:

1 like

Tof geworden. Mooie combi met die canvas band :ok_hand:t3:

1 like

3 likes

Weet iemand welke versie deze SKX013 is? :upside_down_face:
@koekoek

5 likes

Nog een keertje dan

6 likes

Damn, wat een gave! Wie is er zo talentvol bezig geweest :heart_eyes:

1 like

5 likes

Pretty vanilla, maar wel heel erg leuk.

Nieuwe plaat, wijzers en NH36a

5 likes

Gaaf!

Dit:

Plus dit:

En we maken het af met dit:

Ow ja, er komt een NH35 in: van een Invicta notabene :rofl:

Asking for a friend: waarom nog geen algemeen topic wat betreft mods? Hier is weinig Seiko aan behalve het uurwerk… en toch erg leuk om te delen :grin:

10 likes

Als je de NH35 uurwerk hebt liggen wil ik m wel hebben @anon23799972HF?

1 like

Dat word een heel vet horloge!

1 like

Alsjeblieft niet, dit forum is al zo versplintert met “X-only” en voor elk apart model een apart draadje :grimacing:

Builds zijn hier gewoon welkom!

4 likes

Ben het helemaal met je eens! Zouden we de Seiko in topictitel dan niet als (Seiko) kunnen veranderen? Zodat misschien meer mensen kunnen delen wat voor leuke, creatieve, kleurrijke, soms bizarre mods ze maken/plannen?

1 like

Ik heb de titel al aangepast voor builds. En laten we eerlijk zijn 99,99% van de builds zijn gebaseerd op een SII (Seiko) NH uurwerkje.

Dat lijkt me voor nu voldoende, zoveel exotisch zie ik hier nu ook weer niet voorbij komen :wink:

1 like

Jongens ik heb een NA incoming waarmee ik in de toekomst aan het modden wil gaan. Donderdag komt hij aan, vrijdag zal ik hier even tonen welke basics ik voorlopig heb.

Maar ik had een vraag en ik denk dat ik meer kans maak in dit topic dan een nieuwe te starten. Welke toolkit kunnen jullie me aanraden? Ik wil graag de volgende dingen doen:

Caseback openen
Glasje vervangen
NH35 finetunen, uit elkaar halen, servicen.

Weet er iemand welk setje ik best kan aanschaffen om aan de slag te gaan? Liefst geen Bergeon wegens geld.

Alvast bedankt.