Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Excuses voor de dikke haar :see_no_evil:

Volgens mij wel redelijk gelukt. Had alleen last minute twijfels over de wijzers. Nu nog wachten op plakkers voor de bezel-insert en een echte passende kroon. Daarna slinger ik er een witte isofrane op en gaan met de :banana:!
image

6 likes

Ik zou een rode urenwijzer ook niet verkeerd vinden, past mooi bij de “automatic” tekst.

2 likes

Dat was het idee ja, maar dan had ik toch graag een rode referentie op de bezel gezien zodat de kleur de bezel en wijzer “aan elkaar knoopt”. Dat miste ik en heb dus toch maar een zwarte wijzerset gekozen met een rvs secondewijzer met rode punt. Dan is de kleur echt een accent en niet nadrukkelijk iets wat naar een ander onderdeel refereert.

(Dat is in ieder geval hoe ik het mijzelf wijs maak :grin:)

2 likes

Je kunt altijd een rode secondwijzer pakken, da’s iets subtieler. Of met een rood puntje

1 like

Dat heeft hij toch? :wink:

ok, ok… ik weet dat het bijna niet opvalt.

Oh, nu je het zegt. Mee valt bijna niet op, misschien moet ik zeggen een rood pijlpuntje (dus ook het driehoekje in rood)

1 like

Dat zou nog ietsje beter zijn ja. Oh well :slight_smile: Er komt vanzelf wel een moment dat ik de huidige look zat ben en deze erin druk samen met een rode minutenwijzer:
image

Beetje ruimte houden voor wat fun in de toekomst :grin:

Ik vind een tweede tijdzone bezel wel heel goed passen bij de het Voyager op de plaat :+1:t3: zou ik niet snel veranderen

1 like

Van een Oyster naar een President :kissing_heart:

8 likes

Fluted bezel
Saffier
Jubilee

6 likes

De R035012J0 20 mm blauwe siliconen band van Seiko past perfect op een SKX013 kast.
Zit standaard bij een Prospex Solar SSC785P1
Wat een superfijn materiaal!
Zit nu nog tijdelijk op deze, wacht nog op onderdelen om weer 2 nieuwe mods te maken :sunglasses:

Komt op mijn SKX013 Happy Feet mod :grin:

3 likes

8 likes

8 likes

1 like

Die is mooi :heart_eyes:

1 like

3 likes

1 like

3 likes

Deze is toch wel gaaf. (Plaatje van mij)

3 likes

5 likes