Show je Seiko mod of build (Deel 1)

klopt.

Dat heb ik met Tudor wijzers, alleen ik vind ze als ze wel op een Tudor zitten nog steeds lelijk.

1 like

Ieder zijn mening maar dit draadje is bedoeld om mods te laten zien. Er zijn reeds andere topics waar je je “dislikes” kunt ventileren.

Dus, laat je mod zien!

2 likes

)

9 likes

Eens. Spuuglelijk.

Maar om hier nog even op terug te komen, zijn er nog andere leden die goed kunnen modden, en bereid zijn dit voor een ander te doen?

1 like

  • Doormodden met een SKX case met kroon en crownguards op 3
  • Afblijven

0 stemmers

Kroon op 3, lekker symmetrisch.

4 likes

Ik heb een skx007j laten modde door Rob van Monsterwatches. De kroon van dit horloge werkt niet naar behoren.
Probeer nu al 6 weken in contact te komen met Rob via de website, mail en facebook. Maar krijg geen gehoor.
Wel zijn er berichten gelezen in messenger maar geen reactie.

Is dit normaal dat als je iets wil laten repareren op garantie dat die dan niet meer reageert?

Daar weet je ongetwijfeld zelf het antwoord op…

Als ik het antwoord wist zou ik niet de vraag stellen.

Dit is de eerste keer dat ik iets onder garantie bij Rob zou willen laten repareren.

Ligt vind ik aan wat je wilt maken. Wil je een hommage maken kan je beter de kroon op 3 hebben.
Maak je een totaal eigen creatie vind ik het wel zo leuk om de kroon zo te laten. Lekker SKX eigen.

1 like

Laat ik het dan zo zeggen; vind jij het normaal dat iemand niet thuis geeft?

Eigenlijk is ie groen maar de camera heeft er moeite mee.

.

8 likes

Ik zou hier een andere bezel op zetten, maakt 'm af :ok_hand:

3 likes

Ik vroeg me al af waar die bleef vandaag.

Mijn advies: als je de kroon op drie wilt, verkoop deze dan aan mij en maak zelf een nieuwe :joy:

1 like

Nah, dan is het een gewone Sarb059. Ik heb die chapterring los verkocht en icm die bezel vind ik het veel te druk.

1 like


Nou, de wijzerplaat is binnen. Leuk ding, maar de lume is wat minder. Owja, de wijzers die ik had besteld matchen totaal niet met kleur dus heb even twee reserve setjes besteld!

2 likes

Lichte mod. MM300 wijzers set.

11 likes

11 likes


Aanschouw mijn great wave skx, double dome saffier, solid jubilee, witte metalen chapter ring, mm bezel met donkergrijze keramische insert en natuurlijk de grat wave full lume dial!!!

9 likes

Cross post: spelerij. Misschien wat oranje in de wijzerplaat/wijzers?

7 likes