Zo gaat hij worden. Maar dan met de originele hands in de MM300 case👌
Niet dat dat zou moeten uitmaken, maar ik keur hem goed
Let even niet op mijn Photoshop “kwaliteiten”, maar heb mijn zinnen gezet op een aparte custom dial. Waarom deze leg ik zo uit
De dial is een fiberlaser dial die eigenlijk vanuit elke hoek een ander beeld oplevert. Ik ben gek op een wijzerplaat die me blijft boeien, waar ik continu naar wil kijken als het ware:
Nou heb ik zelf maar even “geshopt” en dan ziet het er naar mijn mening veelbelovend uit, wat vinden jullie?
Omdat het zo een aparte wijzerplaat is wil je natuurlijk niet dat de wijzers teveel van het zicht blokkeren, dus dacht ik zelf aan een skeleton (met lume) setje van namoki:
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Vooral of het ook ‘werkbaar’ is, gezien ik dus totaal geen eerdere ervaring heb met het modden
Ow ja en ik zou nog uitleggen waarom deze dial!
The great wave off Kanagawa is eigenlijk al jaren bij mij thuis mijn tv/schilderij, heb er op de een of andere manier altijd interesse voor gehad. Dan is dat toch ook mooi als wijzerplaat
Niet mijn smaak maar doet dat er wat toe? Dat is het leuke van modden, iets naar jouw smaak maken. Dus ik zeg doen!
Waarom niet, als het plaatje gaat vervelen kun je hem altijd nog terug modden
Denken jullie even mee? Waar zou jou de witte Sumo dial en hands in zetten?
SKX no crownguards case vs. 62mas case.
Polletje:
- SKX
- 62MAS
0 stemmers
Mod-middagje!
Een gecoat saffierglas in de Turtle PADI van @EricPP en een andere look voor mijn eigen mod.
Ik heb ongeveer drie minuten mogen genieten van mijn nieuwe insert voordat de lumepip eruit flikkerde.
Da’s geen beste reclame, van wie komt ie?
Aliexpress, dus ik mag niet klagen.
Zo herkenbaar… Ooit een keer een maxi dial (aftermarket) gekocht. Nooit meer!
Werd geleverd als een puzzel, haha…
Is het al op?