Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Ik geloof dat die hierboven geshowed nog hoger is, maar die van mij mag er ook zijn…

9 likes

Mooie band :heart_eyes: Hoe is het draagcomfort?
Ik heb nu wel genoeg op oyster en jubilee.

En het saffier en bezel van CrystalTimes??

Moest jij ook 1 euro overmaken om te kunnen bieden?

Check je insert shinen :sunglasses:
Nogmaals dank!

Steeds meer aandeel van HF-leden. Nato @WristCandy, chapterring @bordewolf, modkunsten @Marco_T, dial en hands @Voordeligbijdetijd en WR-check @ Nico_Rijsman.

9 likes

Toen ik mijn PayPal wilden selecteren om een bod te plaatsen vroeg de site of ik even een euro wilde overmaken.

Zo kan ik mijn zomerhuis in Turkije ook betalen :joy::joy:

1 like

Welke van de twee? :kissing_heart:

1 like

Ik heb ook gisteren mijn CC geverifieerd met één Yen ¥.

1 like

Dat had ik dus ook. Hij draagt prima, maar niet al te soepel. Hij moet dus wel goed op de pols vallen en ik denk dat je met dunne polsen klem komt te zitten, zover buigt hij niet.
Saffier komt inderdaad van CrystalTimes, bezel weet ik niet meer…
De dial is volgens mij gemaakt door RobMonsterwatches.

Een grijze movement spacer (nh36) in een standaard SKX… Kan dat?

Ja, onlangs toe laten passen om een platte kastdeksel te kunnen gebruiken

1 like

Seiko 4R36 maar dat is feitelijk de NH36 maar dan met Seiko op de rotor

Correct, dan moet je de spacer omwisselen of een andere deksel gebruiken inderdaad.

1 like

4R36 spacer is zwart en die is omgewisseld voor een grijze zodat de platte kastdeksel past.

Nee, daar zit verschil tussen.

1 like

Hmm… Irritant ding om te doen, vandaar dat ik me afvroeg of ik ook weg kom met een grijze spacer in de SKX

Ik heb het dus vorige keer gedaan, maar dat vond ik echt een rotklus. Uiteindelijk met een schroevendraaier onder zitten wrikken.

Dat lijkt nu verholpen te zijn door een nieuwe stem erin te zetten. Ik kan me niet voorstellen dat ik daarmee het uurwerk heb gesloopt. Sowieso even een nieuw uurwerk besteld voor de zekerheid.

1 like

Kleine ingreep, groot verschil! Ik vind het geslaagd

1 like

Volgens mij heeft het eerder te maken met het feit dat de rotor anders vastloopt tegen de deksel…

1 like