Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Goedenavond samen, zijn er tips voor een stalen band voor een Seiko 5 srpd, waar het best te koop en welke endlinks?
Heb hier op het forum gekeken maar zag geen te koop staan en op verschillende sites is me niet duidelijk of de links wel echt passen.
:thinking:
Is voor

En ik zag deze

Cheers Ben

3 likes

Volgens mij kan je met andere pinnen de SKX bracelets gebruiken.

1 like

Met dezelfde pinnen zelfs, Ik heb recent nog een skx jubilee op een SPRD gezet.

2 likes

Altijd leuk wanneer dat soort pakketjes aankomen!

external-content.duckduckgo.com

3 likes

Er zijn gebogen pushpins voor ben daar zelf niet zo’n fan van, Rob van MW heeft daar busjes voor die over een rechte pushpin gaan.

1 like

True story :sweat_smile:

1 like

Gisteren…

Vandaag…

13 likes

8 likes

Zelf ook maar eens zo’n mono case in elkaar geknutseld. Scherpe case van SeikoMods moet ik zeggen :ok_hand:

Op mijn mouw zit nog wat eten van gisteren avond zie ik :sweat_smile:

24 likes

Gedaan door ome @HanDavinci. Spot the mod!

16 likes

Saffiertje met ARC? :smiley::+1:

2 likes

Yup. Is ie een stuk helderder van geworden.

2 likes

Ziet er heel cool uit. Goed gelukt :ok_hand:

1 like

Nice, geslaagd en erg mooi gelukt :+1:

1 like

Die kasten zijn mooi, trouwens. Da’s goed te pruimen.

Ja inderdaad. Even meneer Han gevraagd en ik moet hem gelijk geven. Mooie afgewerkte case @HanDavinci :ok_hand:

2 likes

Yeah. Dat voegt zoveel toe op zo’n SARB.

Vet Roy, die kast is cool he?! Heb je de rest van de mod zelf bedacht? :joy_cat:

Kidding, het ziet er top uit. Ik wil mijn nieuwe onderdelen ook binnen hebben, hij ligt nu eenzaam in onderdelen thuis.

6 likes

Groetjes van het albino neefje

8 likes

Ik wilde eigenlijk een echte MM300 maar dat hoeft voor nu even niet. :man_dancing:t3:
Nog bedankt voor de inlay man. Past prima vind ik :smiley::+1:
Btw… die CB is verrekte lastig te plaatsen niet? :flushed::sweat_smile:

1 like

Monoblock-broeders!

Ja, staat perfect zo. Die CB maakt hem af hè? Ik heb dikke 20mm duikerspennen iets gebogen en voor de rest niet van dat benauwde, maar veel kracht gezet. Het was wel even een klusje inderdaad.

@Drebin had hetzelfde probleem. Ik denk dat het op de Namoki kasten ook prima lukt, gewoon niet teveel mieten en wat power erop.

1 like