Hoe kijken jullie tegen AR aan? Combineren jullie een mod met blauwe accenten ook met blue AR… of altijd clear?
Tot nu toe heb ik alleen clear AR gehad. Heb nu voor het eerst blue besteld. Ben benieuwd.
Hoe kijken jullie tegen AR aan? Combineren jullie een mod met blauwe accenten ook met blue AR… of altijd clear?
Tot nu toe heb ik alleen clear AR gehad. Heb nu voor het eerst blue besteld. Ben benieuwd.
Ik hou wel van een beetje gekleurde AR. Dit geeft een lekkere knal kleur als het licht er goed op valt.
Ook i.c.m. een lichte dial? Ik wil de MM mod voorzien van een flat sapphire (i.p.v. de double domed van nu).
Ik hou het bij clear, de wijzerplaat zie ik het liefst zoals die is en een kleurtje vertekent dat.
Als ik het kan vinden wel ja.
Heb een tijdje deze SNK385 gehad waarbij ik op den duur het hardlex had ingewisseld voor een DD saffier met blauwe AR.
Deze glaasjes zijn wel erg dun. Het effect is daardoor wat minder sterk.
Edit:
Sorry, ik moet mijzelf corrigeren. Ik heb nog even gegluurd in mn oude advertentie en daar heb ik het over clear AR.
Gaaf die tweede foto👌
Ziet er goed uit. Heb je een bepaalde toolkit set om te modden? Bestaat er een ‘pakket’ met alles wat je nodig hebt? Ik wil er ook een begin aan maken.
Thnx.
Ik ben geholpen door lieve mensen op HF. Ik hou het bij bezel/inlay en bandjes wisselen.
Je kan je hier wel inlezen en video’s bekijken: https://www.seikomods.com/noob-centre/
Ik zeg doen. The Benjamin Button mod
İn eerste instantie gaat het mij puur om het proberen. Ik zal daar eens een begin mee maken.
Is dat die van namoki?
Neen, dit is de monoblock MM case van Seikomods. Imo is die mooier afgewerkt, wel een stuk dikker.
Die van Metin hier een paar posts boven is wel van Namoki, ook zeker een mooie case.
Ik had het idee dat die van namoki inderdaad iets slanker was en de afwerking wat minder was. Het scheelt wel de helft, dus dan denk ik toch dat ik voor die van namoki ga. (Student, haha)
Even kijken of Perry de plaat kan leveren die ik wil😎
Vast wel, welke zoek je?
Als je nog inserts zoekt, ik heb een advertentie staan. Ik ben in een goede bui, als er wat voor je bij zit stuur ik hem kostenloos naar je op.
Ik zal eens kijken! Thanks. Ik zoek de samurai PADI plaat voor in de mm300 kast, maar dat wordt wel een klusje.
Yes, dus nu op zoek naar een laser-graveer-machine! Heeft iemand hier eentje? Rondvragen onder kennissen komt op niets uit… Terwijl de dingen die je er mee kan zo gaaf zijn. Ik zou er graag een rotor mee willen graveren Zit in de richting te denken van een mount fiji…
Ik zal eens goochelen dan…
Eerder ook op gezocht, je hebt al (ali-chinese) modellen van 3-in-1 3D-printers met laser graveerder vanaf een paar honderd euro. Ik vraag me dan wel af hoe fijn de workflow en interface zal zijn.