Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Da’s wel heel goedkoop! Waar heb je die gevonden? De goedkoopste die ik kon vinden is 29 GBP bij Cousins (ex verzend en importkosten)

Ali.

1 like

Waarom zou je het zelfde product kopen bij iemand die het ook op Ali koopt en dan met een x hoeveelheid winst doorverkoopt via een eigen site?

2 likes

Da’s vast een Chinees en niet een van SII

Wel sII. Alsof ze neppe NH35s verkopen joh.

Yup, dat doen ze. Made in China. En die zijn rond de 30 euro. Uiteraard is de afwerking een stuk minder…

@Tonosama wil je je beperken tot inhoudelijke posts? Het lijkt alsof ik meekijk in je drukke bovenkamer.

En dat wil ik niet.

Ik stuur je ook met alle liefde een bandje. Misschien zelfs twee.

7 likes

Ik ook niet, niemand niet

2 likes

You saw it here first :sunglasses:

14 likes

Dit topic is gesloten gedurende 24 uur omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.

Niks te showen maar wel iets te vragen, ik ben op zoek naar een domed plexi glaasje voor een SKX013 case. Ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken (Google, har har) dus ik hoop dat iemand me hier in de juiste richting kan wijzen

Dat wordt denk domed Saffier, kijk even bij https://www.seikomods.com/

1 like

Daar zat ik toevallig net een winkelwagentje te vullen :rofl: De top hat saffier is een acceptabel alternatief maar ik dacht ik ga toch hier de vraag voor plexi eens droppen.

1 like

Namoki is ook top! Heel erg tevreden over het personeel en de kwaliteit van de producten.

2 likes

Laat de zomer maar komen … ik verwacht fotos :grin:

1 like

Ik heb er nog eentje liggen! Nevermind, ik ben nog niet wakker. Dit is een vlak glas.

Ik zou geen plexi doen, dan kun je de WR niet meer fatsoenlijk garanderen. Of je moet het hele glas rondom vastkitten met UV lijm, maar dat is een beunhaasoplossing.

2 likes

Goed lezen pik. De YM inlay zit er nu op omdat de gele dial geplaatst gaat worden. Heb hiernaast nog een zwarte YM inlay liggen. En nog tig inlays combi’s gehad.

Vanwaar de drang om alsmaar popie jopie te doen zodra ik iets post? Heb je mij één keer gehoord over dat jij dezelfde dial in een MM300 case hebt gestopt? Nee.

Grow up.

OT: De Namoki kast is meer een MM200 naast de Seikomods monocase.

9 likes

13 likes

Ik pak hem ook!

12 likes