Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Dat klinkt goed. Ik moet eigenlijk ook nog zo iets kopen. En duur zijn ze niet, alleen het bestel minimum van 30 euro :roll_eyes:

Anders wacht je even tot ik ze binnen heb.
Dan kijk ik even of het andere ding wat is.
Vanaf ā‚¬25 kun je die ā‚¬5 nieuwsbriefkorting incasseren, al betaal je wel weer ā‚¬5,95 verzendkosten :crazy_face:

Donā€™t :man_dancing:t3:

1 like

Daarmee zet je de bezel insert niet vast :grin:

Ik app je zo nu en dan :kissing_heart:

1 like

Die dial is zĆ³ mooi. Is het een originele samurai/turtle? Zit sterk te twijfelen over een Samurai met die dialā€¦ Maar er is zoveel leuks :grin:

Toch maar eens zoā€™n ding gekocht voor de aanstaande re-mod. Altijd t meeste gedoe zijn de wijzers, misschien hiermee wat simpeler te doenā€¦

Take a guessā€¦

9 likes

Hou toch op met dat gewiebel man, ik word zeeziek :crazy_face:

1 like

Iemand nog een leuke turtle insert liggen?
:grimacing::grimacing:

Hoi Metin is de case die je gebruikt een SKX007/SRPD Case van namoki?

1 like

Ik heb, na het bestellen van de kronen van zowel Ali als namoki, het idee dat ze een deel van hun webshop van Ali halen. Ik kon 0 verschil vinden tussen de Ali kroon en de namoki kroon, ook qua gevoel niet. Pas bestelde ik een banden aanzet tool voor 25 euro en kwam er vervolgens achter dat dit de exacte was als die ik van Ali kocht (en weg flikkerde).

Iemand anders ook deze ideeƫn?

1 like

Bergeon banden tooltje kopen :wink:

1 like

Haha. Tuurlijk, maar ik vind het wel raar zeg. Exact de zelfde producten voor het drievoudige? Natuurlijk is zoā€™n mm300 kast een ander verhaal dan een kroon, een glaasje of een bezel maar nog. Ik baalde best wel toen ik 25 euro uit gaf en een prul ding van 7 euro van Ali kreegā€¦

Snap ik, het is soms ook lastig (met producten uit Aziƫ) maar ik koop zelf liever bij een betrouwbare firma. Dan zijn klachten doorgaans makkelijker op te lossen.

En ja, er zal best wat overlap zijn. Spullen die uit dezelfde fabriek komen uiteindelijk.

Goedkoop blijkt toch wel vaak duurkoopā€¦

1 like

Maar namoki is best een betrouwbaat firma. Grote speler in het mod spelletje.

1 like

Precies waarom ik daar koop en niet bij Ali

1 like

Gisteren stond er een Samurai met die dial in het blauwe deel. Geen zin om te zoeken of ie er nog is dus dat mag je zelf doen :grin:

Edit: ik ben in een goede bui.

2 likes

Lijkt mij de real deal, maar degene die ik vond was ā€œprijzigā€ en namaak zag er niet uit. Plus een SKX ging het vlot richting een gebruikte Samurai - maar dan niet een eigen gebouwd uniek ding natuurlijk :slight_smile: